Hvilken vognpose?

Sneipen18

Blir kjent med forumet
Det finnes et helt haaav, og jeg har slettes ikke peiling.

Hvilken vognpose har dere?
Når begynner dere å bruke, hvor kaldt er det ute?

Har forøvrig Emmaljunga Super Nitro.
 
Vi har tatt i bruk vinterposen fra Voksi. Tror den heter voksi urban. Med kun bomullstøy og uten lammeskinn under buker vi den i sånn 5-10 grader. Er det kaldere og/eller vind har vi kanskje en ulljakke på, og skinnet under posen.
 
Jeg har også voksi urban etter største min. Fant den frem i dag, men har ikke begynt å bruke den ennå for jeg har hatt en litt tynnere vogn og bilstol-pose fra Reima jeg har brukt så langt. Voksiposen er kjempetykk og god, men tror jeg må prøve meg frem med hva jeg bruker av tøy til. Den var i allefall varm og god nok når storesøster sov ute i mange minusgrader i bhg :) (men jeg husker jo slett ikke hva hun hadde på ellers, for det er noen år siden hun sluttet å sove på dagtid nå)
 
Vi har en gammel voksi classic med brettedyne som vi har brukt i to uker nå. Elsker den, men måtte kjøpe ny da den ikke passer i sportsdelen på vogna og jeg verken orker eller kan å sy :( kjøpte easygrow nature exlusive, og prøvde den for første gang i ettermiddag. Den kjennes veldig deilig ut!

Med voksiposen har lille hatt på seg strikkagenser, votter og tynn ullue utenpå vanlige inneklær. Vært ned i -3grader. Med den nye må vi prøve oss fram :) tror det blir for varmt på dagtid med samme bekledning, men er redd det blir kaldt i halsen/skuldrene uten ullgenser?
 
Har brukt voksi sin bilstolpose med etlag vanlig klær og ulljakke... hatt på votter på de dagene vi er lenge ute/sover ute.

Men må kjøpe ny pose her også...
 
Har easygrow nature[emoji4]
Har akkurat tatt i bruk og den virker som er bra. Har hittil bare brukt lammeskinn, dyne og pledd med ulldress under, men nå begynner det å bli kaldt her så har prøvd posen litt nå. Litt usikker på hvor mye jeg trenger å kle på når han bruker posen da. Har hatt ulldress under, men blir kanskje litt for mye. Han har vært nokså varm når han har ligget der en stund. Får teste litt[emoji4]
 
Vi har tinkafu sin. Veldig god, men likte bedre voksi urban som vi hadde til storesøster :)
 
Vi har en gammel voksi classic med brettedyne som vi har brukt i to uker nå. Elsker den, men måtte kjøpe ny da den ikke passer i sportsdelen på vogna og jeg verken orker eller kan å sy :( kjøpte easygrow nature exlusive, og prøvde den for første gang i ettermiddag. Den kjennes veldig deilig ut!

Med voksiposen har lille hatt på seg strikkagenser, votter og tynn ullue utenpå vanlige inneklær. Vært ned i -3grader. Med den nye må vi prøve oss fram :) tror det blir for varmt på dagtid med samme bekledning, men er redd det blir kaldt i halsen/skuldrene uten ullgenser?

Jeg tar ofte på ulljakke og "bretter ned" kanten, sånn at øvetste del av overkroppen stikker opp. Da blir det ikke kaldt på armer og skuldre, men heller ikke for tett og varmt.
 
Back
Topp