Hvilken vognpose?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vi har enda ikke vognpose da vi ønsket oss det til dåpen så drøyde kjøpe. Men fikk ikke, så nå skal vi ut på jakt :) hva anbefaler dere, eller ikke anbefaler?Gjerne en som er litt lang så den varer litt de er jo så store allerede :)

Vi har voksi urban etter storebror og var veldig fornøyd med den til han ☺ Den er med forlenger så kan brukes veldig lenge, han brukte hvertfall den til han ikke sov på dagen mer.
Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg kjøpt risarosa pose, fordi jeg syntes de er helt nydelige ❤

Vi har lammeskinnspose fra Bozz og er superfornøyd!! Så myk og god og veldig god og varm, men pga ull regulerer den temperaturen perfekt så han har aldri svettet i den :)

Jeg har en gammel lammeskinnspose som jeg gleder meg til å ta i bruk. Men den er på rens og foreløpig så er det alt for varmt for lillebror med pose :P men jeg elsker ull, og hadde det hvert opp til meg hadde ungene bare hatt ull :P

Har en fra Beemoo som jeg kjøpte på jollyroom, de har alltid salg :p den er varm og god, og ganske lang. Myk og god fleece inni. Men jeg sikler på en lammeskinnpose fra nøstebarn :) tror jeg skal kjøpe det når det blir veldig kaldt.

Vi har heller ikke kjøpt pose enda. Men tenker å kjøpe denne uken. Da kommer vi til å gå for Voksi City :)

Vi har voksi City og den virker bra. Ble anbefalt den siden den har glidelås i midten fremme (urban har på sidene). Barnas hus har kundeklubbtilbud i morgen der voksi skulle være på tilbud :)

Bor du i nærheten av Bergen så har barnevognservice 20% på alt i morgen også (-emmaljunga)

Back
Topp