Hvilken vognpose skal dere da?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Dere som skal ha vognpose :)

Prøver oss på en voksi urban denne gang. Dun øverst og ull i bunnen! Var salg så slo til...
Hvilken skal dere bruke?

Hadde tenkt å bruke en gammel som jeg og mine søsken brukte, men samboeren sa nei..:p Så jeg har veldig lyst på Elodie Details white edition <3

Vi har Voksi Urban etter storesøster, så det blir det denne gangen også :) Egentlig kunne jeg tenke meg en med glidelåsen på midten, synes det er mest praktisk..

Har bestilt en fra en som syr vognposer:)
Kommer med egne ønsker og får det designet vi ønsker. Blir ikke bedre:)

Vi skal ha voksi move bilstolposer, og bruke de i vogna også frem til våren når vi bytter :)

Jeg har veldig lyst på en risarosa pose, men jeg ser jo for meg at den kanskje kun brukes i bagvognen siden den den ikke er vanntett.
Blir jo fryktelig dyrt med flere poser.:wacky:
Må tenke litt til tror jeg....:)

Ellers syns jeg det er vanskelig å velge vognpose. Ingen umiddelbare favoritter....

Det blir voksi city posen her ;) Hadde voksi urban til storesøster, og var veldig fornøyd med den. Men nå gikk vi for city'en, pga glidelåsen på midten + at den kan snurpes litt mer sammen rundt hodet.

Har kjøpt Easygrow mini og Easygrow Nature. Begge er deilige dunposer, mini er bilstolpose, men er perfekt til vogna også når lille er liten:)

Har voksi urban til guttungen og er veldig fornøyd med den:) han bruker den enda så jeg har kjøpt ny til babyen siden den var på salg:) ulempe er at den er litt vanskelig å snøre godt igjen rundt hodet.

Har en odenwalder dunpose pluss en annen som igrunn er helt lik, men husker ikke merke. Bruker de til denne babyen også:)

Kommer til og bruke Bilstol posen den første vinteren så får vi se til neste år, har kjøpt voksi move

Har kjøpt en voksi urban. Dun øverst og ull i bunn som lillemor skal ligge på ☺

Har voksi urban til guttungen og er veldig fornøyd med den:) han bruker den enda så jeg har kjøpt ny til babyen siden den var på salg:) ulempe er at den er litt vanskelig å snøre godt igjen rundt hodet.
Det gjør ikke noe så lenge de har hodeplagg :)

Artig å lese de forskjellige valgene deres :) veldig mye å velge mellom, da! :) er jo kjempemange forskjellige der ute...
Har også en Easygrow Hood etter førstemann. Men ville ha en ekstra, i tilfelle babyen gjør på seg oppover ryggen :p husker det skjedde med eldste noen ganger.

Neida, men følte av og til jeg ville lukke litt mer så det ble enda lunere:p
Jepp, ser den! :) Kan nok gjøre mye med en hette eller teppe og, men har bare prøvd Easygrow hood tidligere, den kan snurpes helt sammen, men synes den ble litt klam noen ganger. Glidelås på midten, så måtte brette sidene ned mot hver side osv i butikker, synes det virker kjekt med 2 glidelåser på siden så man kan legge delen under isteden.

Men jeg håper på en mild vinter :hilarious: Så kan vi trille masse ute med de små.

Jepp, ser den! :) Kan nok gjøre mye med en hette eller teppe og, men har bare prøvd Easygrow hood tidligere, den kan snurpes helt sammen, men synes den ble litt klam noen ganger. Glidelås på midten, så måtte brette sidene ned mot hver side osv i butikker, synes det virker kjekt med 2 glidelåser på siden så man kan legge delen under isteden.

Men jeg håper på en mild vinter :hilarious: Så kan vi trille masse ute med de små.
Men man får snurpet den inn altså, men funksjonen kunne vært litt enklere:P man må liksom dra litt hardt og så knyte båndet. Hehe. Syns aldri det har vært problem med to glidelåser på siden:)
Ja håper på en mild vinter:D med minimalt snø. Hehe

Back
Topp