hvilken vognpose har du?

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
trenger tips til hvilken vi skal kjøpe.. har voksi til største snuppa men ikke helt fornøyd så det blir ikke det igjen.

har den gammle sorten av voksipose og er kjempe fornøyd med den...

Troller, Iglo posen.[:)] testvinner, og jeg elsker den!

Jeg har Kaiser sin lammeskinnspose. Stor fornoyd, men glidelaasen er litt treg bare.

vi har en 5-6 år gammal sauepose vi. ble som ny etter en vask og god og varm er den også. [:)] den går akurat oppi vognbaggen, men neste vinter må det nok bli noe annet.

ORIGINAL: Oline V2

Har Odenwalder, og er kjempefornøyd.
Ville aldri hatt noe annet.

Er det den med "bamsen" inni? [8D]

Har en saueskinnpose og en voksipose som ei på terminforumet sydde for meg. Har ikke begynt å bruke saueskinnsposen enda, men er kjempe fornøyd med voksiposen. Den holder jenta mi god og varm.[:)]

ORIGINAL: Marinah

ORIGINAL: Oline V2

Har Odenwalder, og er kjempefornøyd.
Ville aldri hatt noe annet.

Er det den med "bamsen" inni? [8D]

Ja, stemmer. Veldig søt[8D]

Og utrolig deilig pose. Det er en dunpose, og den er så god og myk, og veldig "fluffy".
Dun ventilerer jo, og i tillegg legger posen seg "inntil", og følger kroppen, i motsetning til syntetiske poser som er "stivere" og kun følger seg selv...

Vi har Odenwälder dunpose.
Han bruker den i barnehagen og er alltid god og varm - så den er vi fornøyde med!

Vi har en pose fra Christ Lammfelle, kjempegod[:)]

Vi har Ticket to heaven (115 cm) og er SÅ fornøyd[:D] Den er lun og god og prisen er ikke avskrekkende. I tillegg finnes den i mange lekre farger[;)]

ORIGINAL: Marinah

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18386295
HAR NOEN PRØVD DENNE? :D

har en lammeskinnspose fra kaizer som har et sånt blått trekk utpå som på bilde. den er veldig god og varm

Har merinoullposen fra going, og Artländer maxiflex. Kjempefornøyd med begge posene! [:)] 

vi har voksi classic.. er VELDIG fornøyd med denne posen.. lillesnuppa er alltid god og varm og trenger ikke så mye klær i posen. så er det så bra at du kan regulere hvor stramt du vil knyte den og hvor høyt du vil knyte den opp. jeg hadde jo en for tidlig født jente som var ganske lita - og da vardet veldig kjekt og kunne knyte den slik at den ble mindre og ikke ble så åpen som mange andre...
(litt dårlig forklart)
det som er litt dump er at den er litt dyr

Back
Topp