hvilken vogn??

termin april

Glad i forumet
Hvilken vogn valgte dere??  [:)]

Her ble det simo duo og er kjempefornøyd!!stoooooooooooooooooor plass og kjempegod og trille!!har trillt litt rundt i huset og øvet meg!!hehe[:D]

Maxi cosi mura 4 [:D] svingbare framhjul og stor bag. kjempefornøyd [:D] bag i blå, sittedel i rød (hadde bare rød igjen)

Bugaboo Cameleon

Emmaljunga Edge Duo i svart her[:)] Tror nok jeg blir veeeldig fornøyd med den.. Gleder meg virkelig til å kjøre i den![:D]
Også skal jeg ha en TFK Buggster S til med adapter til bilstolen så jeg slipper å ta med meg en stor vogn hele tiden til små ærend og greier[;)]

Vi valgte Emmaljunga Edge Duo Combi i svart og silversheck :) veldig fornøyd med den så langt!
Mangler jo bare lille prinsen som kan ligge oppi [:D]

Emmaljunga mondial etter Robin i svart! [:)]

Her ble det svart simo kombivogn med en svart urban voksipose oppi. Fikk høre så mye dumt om den før vi kjøpte den. Men etter og ha gått med den igjennom senteret når vi kjøpte den og trillet litt i huset så er jeg kjempe fornøyd med den! Stor og fin plass [:D] Kan tenke meg prinsessen vår kommer til og elske den. [;)]

Her har vi to; Simo Kombi og Easywalker Sky.
Har aldri prøvd bagdelen til Easywalker, så det blir spennende... Men Simo Kombien er jeg kjempefornøyd med [:)]

Simo duo fra storebror, elsker den![:)]

Emmaljunga Duo kjøpt for ti år siden... Har brukt den til begge jentene, og skal bruke den denne gangen også[;)]

Emmaljunga Nitro City - best!! Baggen i black leatherette, og sportsdelen i creme leatherette - fiiin[:)]

Vi kjøpte brio happy til snuppa som vi skal bruke nå også.

Har ei brio kombivogn etter Anna som vi skal bruke. Va kjempefornøgd med den eg[:D]

Vi har en TFK joggster twist etter storebror som vi skal bruke denne gangen også.
Veldig fornøyd med vogna[:)]

Emmaljunga citicros med hard bag her... Nevøen min hadde denne og vet den er perfekt for meg.
Jeg er veldig lita, og dette tror jeg nesten er den letteste vogna du får[:)]

Back
Topp