Hvilken vogn?

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Emmaljunga viking eller city cross. Kun sportsvogn som skal brukes. Ergonomisk sittedel på viking, og fire faste hjul på city cross.

Har beslutningsvegring :bag:

Ville ikke gått for en vogn med 4 faste hjul, så av de to hadde det blitt Viking for min del :)

Kan den slås sammen med sittedelen på/vendt mot deg?

Vet ikke :p du kan søke opp aktuel modell på YouTube, men det er ikke så veldig mange vogner som kan slås sammen med sittedel vendt mot triller, men dette kan jo være en av dem!

Vet ikke :p du kan søke opp aktuel modell på YouTube, men det er ikke så veldig mange vogner som kan slås sammen med sittedel vendt mot triller, men dette kan jo være en av dem!
Og jeg som trodde du visste alt om vogner :hilarious:
Fant bare super viking på YouTube og den kunne legges sammen med sittedelen vendt mot deg så da tipper jeg det samme gjelder for viking :)

Og jeg som trodde du visste alt om vogner :hilarious:
Fant bare super viking på YouTube og den kunne legges sammen med sittedelen vendt mot deg så da tipper jeg det samme gjelder for viking :)

Haha ja skulle tro det, men har visst noen kunnskapshull her :hilarious: :hilarious:
Da gjelder det sikkert for viking også.

Viking av de to :)

Ville valgt ergonomisk sittedel og svingbare forhjul :)

Vi har/hatt begge to. City Crossen er stående hos mormor og den er fantastisk som sovevogn med god demping og gyng. Akkurat den er ingen problem å trille selv om den har fire faste hjul. Vi har nå Super Viking som hovedvogn og jeg elsker den ergonomiske sittedelen. Den er stivere enn CC og låser ofte hjulene selv om de er svingbare. Jeg hadde holdt en knapp på City Cross ;)

Back
Topp