Hvilken vogn?

ssilje

Betatt av forumet
Har dere bestemt dere om hvilken vogn dere skal ha?
Jeg føler jeg er litt sent ute, og kikker enda på vogner og får ikke bestemt meg, tenker kanskje en duo..
Noe tips? :)
 
Kjøpt for lenge siden her:)
Ble emmaljunga viking her, eneste jeg fikk bak i mitt lille bagasjerom:)
 
Har en Brio smile fra storebror som jeg kommer til å bruke denne gangen også:) veldig fornøyd med den:happy:
 
De som jobber i butikk har ofte god oversikt over hva du trenger i forhold til hvilke krav du har. Så får du prøve dem også :)
 
Arver en emmaljungavogn.
 
Den har vært i hus et par måneder hehe.. Valgte Mountain Buggy Urban Jungel pga vekt, at den tar lite plass i bagasjerom, god å trille, bag som kan gjøres om til sittedel du kan ha mot deg, design og generelt god erfaring :) Anbefaler å dra i en barnebutikk og be om råd etter bruk. Viktig å tenke over ting som; er det viktig at den kan legges enkelt sammen, vekt, hvor skal den trilles mest, skal den brukes på buss/trikk etc og høyde på vognen (jeg og mannen er feks alt for høye for Bugaboo)"
 
Emmaljunga Edge duo, eneste vogna vi syns var fin. Men den er egentlig litt for stor for bagasjerommet vårt, så vi må ha ny bil etterhvert pga det, så hadde nok vært lurt av oss å tenke mer praktisk enn utseende :p
 
Emmaljunga edge duo ettet storebror
 
Lenge siden vi kjøpte. Her ble det TFK Joggster Twist :)
 
Har kjøpt en brukt Emmaljunga City Cross, bare med bag. Av erfaring ønsker jeg svinghjul når vi går over til sportsdel, så da kjøper vi en "ny" brukt vogn. :)
 
Emmaljunga nxt90. Liten bil så måtte ha liten vogn. Forventer også at baby ikke blir så lang da både pappa og meg er korte, så håper den holder :)

Synes vognen er superfin, ergonomisk sportsdel og ikke minst kan jeg snu sportsvognen begge veier som var avgjørende for min del.
 
Back
Topp