Marens_lille_ugle
Betatt av forumet
Babyjogger city elite med bag har vi bestilt. Håper og tror den vil passe vårt bruk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg tenkt å kjøpe også! Har du fått den? Hvilken farge?Jeg har kjøpt britax smile 2![]()
Samme jeg har lyst på. Hadde de på tilbud på lekmer.no i går, men jeg var for treigJeg kjøpte den i cosmos black. Får den ikke før neste uke.. Gleder meg!![]()
Vi tenker også på Edge Duo for mange skryter av liggevogndelen. Ser at flere siste halvåret har skrevet at sportsvogndelen ikke så bra til disse. Har ikke vært og sett på butikken enda siden det liksom er 10 mil unna. Håper å få tatt en tur snartSverger til Emmaljunga så har bestilt Edge Duo med levering i juni![]()
Vi tenker også på Edge Duo for mange skryter av liggevogndelen. Ser at flere siste halvåret har skrevet at sportsvogndelen ikke så bra til disse. Har ikke vært og sett på butikken enda siden det liksom er 10 mil unna. Håper å få tatt en tur snartHva synes du om sportsvogndelen til Duo?
![]()
Vi tenker også på Edge Duo for mange skryter av liggevogndelen. Ser at flere siste halvåret har skrevet at sportsvogndelen ikke så bra til disse. Har ikke vært og sett på butikken enda siden det liksom er 10 mil unna. Håper å få tatt en tur snartHva synes du om sportsvogndelen til Duo?
![]()
Samme jeg har lyst på. Hadde de på tilbud på lekmer.no i går, men jeg var for treig![]()
Ja, har sett den der. Kommer sikkert til å bestille snart.Du burde kjøpe den på kjopbarnevogn.no
Da får du den til 8995kr inkludert liggedel, bilsete og base +at du får med en stelleveske!
Jeg er så glad jeg fant den nettsiden!!
Nei, jeg har lest flere steder både her og på andre forum om flere som ikke er fornøyd med sportsvogndelen. Det er første gang vi skal ha vogn og liker liggedelen så godt ar jeg kunne tenke den. Men alle har jo ulik smak, så kanskje bare derfor noen skriver at de ikke er fornøyd eller ikke liker den. Jeg vil ha en vogn som kan vare noen år slik at man slipper å bytte ut med nytt hele tida fordi baggene blir for små. Veide selv 4,6kg da jeg ble født så regner ikke med at jeg får et lite barnJeg har ingen negative erfaringer med sportsvogndelen og vi bruker den fremdeles til Jr som blir 3 år til sommeren. Han er stor nå så vi har ikke brukt den så mye nå i år men kjekk å ha om vi skal ut på lengre tur eller må ha med oss mye da vogna kan lastes godt opp
Nesten så jeg vil sende spm videre til de som er misfornøyd og spørre om hvorfor for her er den godt likt av store og små![]()
Takk for infoJeg synes også sportsdelene virket veldig bra!Kjøpt Edge duo i Lounge Black, elsker den <3
![]()
Jeg har ingen negative erfaringer med sportsvogndelen og vi bruker den fremdeles til Jr som blir 3 år til sommeren. Han er stor nå så vi har ikke brukt den så mye nå i år men kjekk å ha om vi skal ut på lengre tur eller må ha med oss mye da vogna kan lastes godt opp
Nesten så jeg vil sende spm videre til de som er misfornøyd og spørre om hvorfor for her er den godt likt av store og små![]()
Det kan jeg svare påKjøpte Emmaljunga Mondial (samme sportsdel som Duo) til 4 åringen. Elsket bagen. Den var stor og romslig, og måtte ikke bytte til sportsdel før hun var 1 år.. Gledet meg til å ta sportsdelen i bruk, da Emmaljunga var på det tidspunktet den mest populære og brukte vognen. Hadde white letherette også, noe som gjorde jeg gledet meg enda mer
Allerede første dag i bruk ble jeg skuffet. Trekken kom rett inn i vognen både fremme og bak, på tross av vindtrekk.. Den delen av kalesjen som skulle festes bak/under vognen løsnet hele tiden, så måtte feste krokene i kryss med strikk enda lenger under vogna.. Etter et par dager ble jeg obs på at på sidene ble det åpning rett ut (smokkene falt ut mens vi gikk tur). Og ungen lå ikke så godt i den.. Dette var midt på vinteren, så på tross av vognposen ble den skikkelig trekkfull. I tillegg måtte jeg kjøpe inn regntrekk i blank plast, da det regntrekket som hørte med slapp regnet rett inn..
Men sportsdelen er stor og romslig, 4 åringen hadde god plass da vi prøvde i butikken i går. Og vognene er like fin i dag som for 4 år siden
Hadde mountain buggy til storesøster og var strålende fornøyd, sikkert derfor jeg lot meg irritere over de tingene med Emmaljunga..