Hvilken vogn?

Ane79

Flørter med forumet
Tenker dere å kjøpe? Eller har kjøpt? Jeg har Mountain Buggy fra før, men uten bag. Så da må jeg ha ny bag.. Men bagen til MB er så liten, og min eldste måtte i sportsvogn da hun var 6 mnd. Og jeg får ikke de største barna :P Frister lite å bytte til sportsvogn midt på vinteren..
Til nr 2 hadde jeg Emmaljunga Mondial, elsket bagen, og hun hadde den til hun var fylt året :) Men sportsdelen liker jeg ikke..
Så kommet frem til at vi må ha ny vogn.. Men hvilken? Tips mottas med takk! ;)

Vi skal kjøpe Bugaboo Buffalo.. Den virker veldig grei :)
Den har vi, og er superfornøyd! Nå må vi bytte til Donkey da.. Håper den er like bra

Vi skal kjøpe Bugaboo Buffalo.. Den virker veldig grei :)

Tenker på Bugaboo, men synes sportsdelen virker så åpen og liten.. Tror vi prøver med 4 åringen i butikken (hun er liten).. Bagen er jo stor og romslig..

Tenker på Bugaboo, men synes sportsdelen virker så åpen og liten.. Tror vi prøver med 4 åringen i butikken (hun er liten).. Bagen er jo stor og romslig..

Det var lurt! Nevøen min sitter godt i den, han er 3 år og ikke verken stor eller liten :)

Vi har gått for Stokke trailz :D
Stokke er en vogn jeg også liker, men samme problemet der med sportsdelen, at den virker så åpen.. Og stemmer det at den bare er opp til 15 kg? Ikke noe problem for mine minier, men nevøen min var 17 kg da han var 2 ;)

Stokke er en vogn jeg også liker, men samme problemet der med sportsdelen, at den virker så åpen.. Og stemmer det at den bare er opp til 15 kg? Ikke noe problem for mine minier, men nevøen min var 17 kg da han var 2 ;)

Er helt ferske på dette og skal ærlig innrømme at vi falt for utseende så klarte vi ikke å se på andre vogner etter vi hadde sett den :p men vi droppet å kjøpe sportsdelen ( fikk 25% pr del ) så får vi finne ut om vi liker vognen og hvor stor ungen er før vi evt kjøper sportsdelen eller finner ut at en annen vogn vil passe bedre når den tid kommer :)

Er helt ferske på dette og skal ærlig innrømme at vi falt for utseende så klarte vi ikke å se på andre vogner etter vi hadde sett den :p men vi droppet å kjøpe sportsdelen ( fikk 25% pr del ) så får vi finne ut om vi liker vognen og hvor stor ungen er før vi evt kjøper sportsdelen eller finner ut at en annen vogn vil passe bedre når den tid kommer :)
Det var lurt :) Ofte er det slik at man må kjøpe sportsvogn, og så kommer bag som tilleggsutstyr.. Stokke er jo en knallfin vogn :) Men en vet jo aldri om en blir fornøyd eller ikke med en vogn.. Jeg har prøvd litt forskjellige vogner, men så langt er det bare Mountain Buggy jeg virkelig har likt.. Men det var den lille bagen da ;) haha

Det var lurt :) Ofte er det slik at man må kjøpe sportsvogn, og så kommer bag som tilleggsutstyr.. Stokke er jo en knallfin vogn :) Men en vet jo aldri om en blir fornøyd eller ikke med en vogn.. Jeg har prøvd litt forskjellige vogner, men så langt er det bare Mountain Buggy jeg virkelig har likt.. Men det var den lille bagen da ;) haha

Ja vi tenkte at da taper vi ikke like mye dersom den er ikke passer oss i det hele tatt.
Vi har tre hunder og ville i den anledning ha en stødig vogn, men ikke nødvendigvis den tradisjonelle emmaljunga. Så er det så stor plass under på trailzen at vi kan sette den gamle mopsen vår der når han blir sliten på tur :D

Jeg har kjøpt ny Simo kombi. Var så fornøyd med den sist :) Ikke tung for lille meg (løftet den ikke mye heller), kjempegod på asfalt og grus, veldig stabil og god plass i sportsdelen når den tid kommer. Prisen var også veldig god (betalte 3700kr ny). Hadde det ikke blitt den, hadde det nok blitt en brukt Emmaljunga med s-understell.

Back
Topp