Hvilken vogn?

Har emmaljunga Edge som jeg kjøpte til lillegutt. Den er veldig fin. Dette er fordelene jeg liker: Fin å se på, god fjæring som er justerbar, lufteluke i kalesjen, integrert myggnetting. Ulempen e jeg kommer på er at den knirker litt, og så er det litt høye kanter på ryggen på sportsdelen. Vanskelig å forklare:P Har Simo i bhg. Det jeh liker med den er at den har veldig lun og fin kalesje, slik som du strammer på sidene så den blir ordentlig hard. Synes også den virker litt bredere i sportsdelen enn emmaljungaen. Ulempen er fjæringen. Man må trykke håndtaket veldig langt ned før vogna letter liksom. Feks når msn skal opp på fortauskanter osv. Det er litt irriterende. Alt i alt er både Simo og emmaljunga gode vogner:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

TFK joggster twist x4. ELSKER vogna mi!!! Er superfornøyd og angrer ikke et sekund på at vi tok oss en del bry med å få tak i den. Godter meg litt der jeg manøvrerer problemfritt frem på kjøpesenterene, mens andre må løfte og dytte og rygge og herje for å komme frem.

Vogna mi er den BESTE!!!
Den vogna ser veldig fin og kjekk ut:) Men veldig dumt at man ikke kan velge om man vil ha sportsdelen mot seg eller fra seg...

Den vogna ser veldig fin og kjekk ut:) Men veldig dumt at man ikke kan velge om man vil ha sportsdelen mot seg eller fra seg...
Er det vanlig på andre vogner?
Har ikke begynt å bruke den enda, så har ikke tenkt så mye på det.

Er det vanlig på andre vogner?
Har ikke begynt å bruke den enda, så har ikke tenkt så mye på det.
Man kan i alle fall det på både emmaljunga, Simo, brio, teutonia...Stor fordel, da de gjerne ikke er så gamle når man bytter. Går jo fint andre veien og, men er fint å ha muligheten synes jeg:)

Veldig fornøyd med vår simo duo. Ikke testet sportsvogndelen enda da. Og så har vi quinny zapp etter storesøster, som kan brukes sammen med bilstolen nå før han er stor nok til den. I bhg skal vi bruke storesøsters gamle Filuu-vogn som sovevogn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Der ble det visst ny vogn på oss gitt... Jeg er helt håpløs! Fant en bugaboo cameleon på finn, så nå har vi vært og henta den gitt... Også var det en annen som solgte grønt tekstilsett til den! Hihi! Vogn er gøy!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Der ble det visst ny vogn på oss gitt... Jeg er helt håpløs! Fant en bugaboo cameleon på finn, så nå har vi vært og henta den gitt... Også var det en annen som solgte grønt tekstilsett til den! Hihi! Vogn er gøy!! :)

Den har vi! Fantastisk på shopping og asfalt. Litt mer ubrukelig på grus :p Men med vinterhjul blir den sikkert bra der også :-) Har byttet altfor mye vogn jeg, blir liksom aldri helt fornøyd :p

Joda, om man har Multi-X bag så! Den gjøres om til sportsdel, hvor man kan velge retning. :-)
Barnet vil jo etterhvert vokse ut av denne, og da er det kun forover, men da er barnet så stort at det synes det er topp å se framover (ihvertfall snuppa mi!).

Man kan i alle fall det på både emmaljunga, Simo, brio, teutonia...Stor fordel, da de gjerne ikke er så gamle når man bytter. Går jo fint andre veien og, men er fint å ha muligheten synes jeg:)

Her er mitt argument om hvorfor man bør ha muligheten til bakovervendt:

Www.klikk.no/foreldre/baby/article692667.ece

Vi er veldig fornøyde med brio vognen etter storesøster:-) Akkuratt passe stor, og stødig og god å trille.. Tror det er brio happy duo...:-)

Vi har kjøpt Emmaljunga mondial duo deluxe Paris♡ elske den♡♡♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vi har Bugaboo Cameleon :)
Veldig fornøyd! Har masse kjekt og praktisk ekstrautstyr, den tar liten plass og ikke minst så er den pen! :) kjekt å kunne variere med fargene :P Har en knøtt liten bil, så det var bare et par vogner som går i vår bil med bassinet'et. Eneste ulempen er at det kan være litt tungvint å komme under når en bruker bassinet, men det skal vist ikke være et problem når sportsdelen blir montert ;)

Her er vi på vår 3 vogn :P Hadde først Simo kombi vogn, så kjøpte vi Simo duo vogn da jeg ikke ville ha brun vogn lenger :p Og nå så har vi nettopp fått en Amsterdam traveler vogn (tror det var det den het) av søstern, som er veldig grei men 3 hjulsvogn som jeg ikke er like glad i :p Så har Simo vogna enda, sånn just in case siden jeg elsker den :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi er veldig fornøyde med brio vognen etter storesøster:) Akkuratt passe stor, og stødig og god å trille.. Tror det er brio happy duo...:)

Vi har samme vognen som dere, og er så fornøyd !

Den har vi! Fantastisk på shopping og asfalt. Litt mer ubrukelig på grus :p Men med vinterhjul blir den sikkert bra der også :) Har byttet altfor mye vogn jeg, blir liksom aldri helt fornøyd :p

Med vinterhjul blir den super på grus!
Brukte også vinterhjul når vi gikk lange turer, bedre og enda lettere å trille :)

God artikkel, takk for tips!
Tenker egentlig på det ofte ift bilstolen. Har den jo bakovervendt for sikkerheten, men har null kontakt og kan ikke se ham når vi kjører, så der blir det omvendt :(
Har dere ikke speil i bilen? Her har vi bamsespeil så jeg ser han i mitt speil hele tiden.
Og når storesøster ble større så jo hun plutselig dobbelt av alt, to lastebiler å busser å synes det var stas for hun så i bamsespeilt ut vinduet og når vi passerte hvis du sjønner.
Så vi har brukt speilet til storesøster helt til lillebror kom når hun va 2,5 år.

Har dere ikke speil i bilen? Her har vi bamsespeil så jeg ser han i mitt speil hele tiden.
Og når storesøster ble større så jo hun plutselig dobbelt av alt, to lastebiler å busser å synes det var stas for hun så i bamsespeilt ut vinduet og når vi passerte hvis du sjønner.
Så vi har brukt speilet til storesøster helt til lillebror kom når hun va 2,5 år.

Jo. men forløpig er han så liten at vi ikke ser ham i speilet, for han sitter for lavt. Og vi pleier ofte å ha nede kalesjen, som dekker ekstra til. Kan se ham om vi strekker oss litt, men gjør jo ikke det så mye når vi kjører.

Men jeg tenkte mer på sånn at han ikke kan se oss, og at det ikke akkurat blir naturlig å prate til ham og slikt når vi har ryggen til hverandre, akkurat som med forovervendt vogn.

Vi har Bugaboo Cameleon :)
Veldig fornøyd! Har masse kjekt og praktisk ekstrautstyr, den tar liten plass og ikke minst så er den pen! :) kjekt å kunne variere med fargene :P Har en knøtt liten bil, så det var bare et par vogner som går i vår bil med bassinet'et. Eneste ulempen er at det kan være litt tungvint å komme under når en bruker bassinet, men det skal vist ikke være et problem når sportsdelen blir montert ;)

Føler den tar opp hele bagasjerommet jeg, siden det er to deler :/ Eller slår du ned bagdelen slik at den blir flat?

Jo. men forløpig er han så liten at vi ikke ser ham i speilet, for han sitter for lavt. Og vi pleier ofte å ha nede kalesjen, som dekker ekstra til. Kan se ham om vi strekker oss litt, men gjør jo ikke det så mye når vi kjører.

Men jeg tenkte mer på sånn at han ikke kan se oss, og at det ikke akkurat blir naturlig å prate til ham og slikt når vi har ryggen til hverandre, akkurat som med forovervendt vogn.
Vi har speil som vi kan justere i vinkel, slik at vi alltid kan se henne når vi kjører.
Tror mannen kjøpte den på babyshop.
Passer til alle typer biler:)

Back
Topp