Hvilken vogn?

Bajby

Elsker forumet
Mailykke <3
Junilykke 2022
Ja, hvilken vogn endte folk opp med, og er dere fornøyd med valget? Hvorfor, hvorfor ikke?

Sent from my iPhone using BV Forum

Emmaljunga city cross, kjempe fornøgd :-) Ei veldig robust, lett vogn og er lekker <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Easywalker sky! Hadde denne som sportsvogn til storesøster... Er ganske fornøyd med den som bagvogn også, men sikler på bugaboo cameleon vogn! Synes easywalker er litt ustabil, og har flere ganger vært redd den skal velte.... Og ja, jeg har vogndilla! Og ja, samboer synes jeg er litt håpløs! :) med storesøster hadde vi plutselig 4 vogner her hjemme! Helt tullete....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har brio-vogn. Husker ikke navnet , men vi endte på den pga mange gode tilbakemeldinger via forbrukertester og via venner og bekjente . God plass og liggedel til baby. Gode hjul til både bygåing og til skogsturer. Vi er aktive folk- så dette med hjul var viktig for oss.

Vi kjøpte sportsdelen med det samme, så det er klart til den skal brukes.

Til sist skal jeg innrømme at det stilrene og klassiske ved vognen også tiltalte oss, pluss dens størrelse. Den er helt perfekt for oss!

Snart blir det joggevogn på oss, så må straks ut å sondere markedet:)

Easywalker sky! Hadde denne som sportsvogn til storesøster... Er ganske fornøyd med den som bagvogn også, men sikler på bugaboo cameleon vogn! Synes easywalker er litt ustabil, og har flere ganger vært redd den skal velte.... Og ja, jeg har vogndilla! Og ja, samboer synes jeg er litt håpløs! :) med storesøster hadde vi plutselig 4 vogner her hjemme! Helt tullete....

Godt å høre vi er flere...:-) snuppa er bare 9 uker å vi har 3 vogner...:-P ( den ene er emmaljunga scooter da så blir jo ikke brukt på et år men...)

Vi har emmaljunga edge duo og fornøyd med den! Veldig god å trille men tar litt plass og er litt tung så har i tillegg en teutonia spirit s3 som vi har med på ferie....:)

Har emmalgjunga city cross! Super fornøyd med valget! Siklet på den til storesøster men etter fem vogner, da mannen stopp! Så så mitt snitt når lillebror kom :p

Emmaljunga mondial duo:) eneste negative er at den tung for mine spinkle armer, men ser på det som god trening:P

TFK joggster twist x4. ELSKER vogna mi!!! Er superfornøyd og angrer ikke et sekund på at vi tok oss en del bry med å få tak i den. Godter meg litt der jeg manøvrerer problemfritt frem på kjøpesenterene, mens andre må løfte og dytte og rygge og herje for å komme frem.

Vogna mi er den BESTE!!!

Emmaljunga Edge Duo endte vi opp med. Viktig med en solid vogn for oss som har terreng og dårlige grusveier rett utenfor døra :) Syntes den var kjempetung under graviditeten og ville heller ha City Cross. Ble sjokkert første gang jeg skulle fikse vognen alene - det gikk jo så fint :D Så også for meg et styr på shoppingturer, men det har gått knirkefritt.

Britax B-agile endte vi opp med...det er egentlig en sportsvogn men kan også gjøres om til bagvogn..Super fornøyd for den er så lett og håndtere..For oss var det viktig med en vogn som var lett både og trille og få med seg rundt omkring..dessuten tar den liten plass i bilen og det var også en grei ting syns vi.

Så nå slipper vi å kjøpe flere vogner for dette er en vogn lille kommer til å ha til han slutter med vogn..så for oss var dette en super vogn:)

TFK Joggster Twist med Multi X bag. Hatt den fra storesøster ble født, og er veldig glad i den. Skulle jeg kjøpt ny vogn, ville det blitt TFK igjen. :-)

Vi har brio smile. Den er lett og håndtere. Funker bra på både grusveien og litt ulent terreng som i byen og butikker. Den er lett og tar liten plass. Bra med tanke på at jeg kjører en liten Opel corsa. :) den kan brukes til han ikke trenger vogn lenger. For sportsdelen er veldig fin også. :)

Vi har en Brio vogn. Husket ikke hvilken type, for vi kjøpte den brukt, men det er en duo. Så her har vi 2 i 1. Vi er veldig fornøyde.
Den er veldig lett, stødig, enkel å manøvrere i både terreng og gater. Tar litt mye plass i butikker og sånn, men ellers veldig fin. Den kan lett justeres til både min og samboers høyde, jeg skulle bare ønske vi hadde kneleddshåndtak, og ikke teleskophåndtak, men...
Jeg liker hvor klassisk den ser ut av utseende. Passer begge to godt :)
Det gjenstår å se hvor fornøyde vi er i sportsvogndelen når vi begynner å bruke den, bagdelen er vi iallfall veldig fornøyde med :)

Veldig fornøyd med Brio Happy Duo. Nå har jeg ikke prøvd noen andre vogner, men den er veldig stødig og akkurat passe størrelse. Har fint og klassisk utseende. Ikke noe fancy smancy, men enkel og grei. Vi har kneleddshåndtak og er superfornøyd med det :)

Emmaljunga edge duo, samme vogna som ble brukt til storebror. Elsker den ♡

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Bugaboo donkey :love7 Love it! Med 2 tette er den genial! Kan brukes som ekleltvogn, og på ett blunk gjøre plass til storebror :)
Kurven på siden er genial på butikken, i byen og turer :)
Lett å trille, kommer seg frem i all slags terreng og er en drøm på kjøpesenteret! I tilleg tar den jo veldig liten plass til å være en delevis tvillingvogn siden den kan gjøres mindre :)
Hadde bugaboo cameleon med førstemann:)
litt bugaboo frelst sa du? Jepp !laughing4

Last edited:
Back
Topp