Hvilken vogn?

Vi har Simo kombi etter storesøster og babyjogger city mini til ekstravogn/bilstolvogn/reisetrille. Kjempefornøyd med begge to til hvert sitt bruk så blir ikke noe ny vogn på oss iallfall. :-)
 


silje124 skrev:
Vi har Emmaljunga city cross etter store bror, kjempe fornøyd :)


Er ikke baggen på city cross veldig liten ifht. edge duo?
 
Mange gode innlegg....men vi liker visst og har erfaring med veldig mange forskjellige vogner.. ble ikke så enkelt dette;)

Må vel steppe opp på butikken og prøve ut vognene:D
Noen som vet om man bør bestille lang tid i forveien? Tar det lang tid å få vognen?
 

Vi har en Emmaljunga Edge Duo med Sport Cryptonite Understell. Er kjempe fornøyd med den vogna.

Men vi skal kjøpe bare understellet til Nitro City, det er samme sportsvogn del som til Edge Duo vogna og da har vi et lettere understell til by-turen. Selgeren på butikken sa at det skulle være mulig å bruke den store bagen til Edge Duo'en på Nitro City understellet, men hvis det ikke skulle gå så har vi Quadrolift'en fra sist.. Å bare en sånn liten notis; Quadroliften er gull verdt å ha :o)
 
Har ei simo kombi vogn ståande etter storebror som me tek ibruk igjen.. Kjempe fornøyd med vogna:-)
 
Angående bestillingstid så tror jeg det kommer an på hvilken vogn du kjøper. Jeg har fått de vognene jeg ville med meghjem med en gang jeg bestemte meg(simo og babyjogger), men tror kanskje det er litt annerledes med emmaljunga.
 
Back
Topp