Hvilken vogn?

Sötnosa

Blir kjent med forumet
Har dere fått kjøpt vogn til den lille enda? Spennende å "høre" hva dere Andre skal Eller har skaffet. Erfaringer, tips Eller råd er Jo også greit å ha med seg når man skal ut I den store vognjungelen... Selv hadde jeg en Teutonia Spirit s4 2005 modell til førsteMann. Den var vi veldig fornøyd med fordi den veide så lite og fordi den var så lett og snu overalt pga. at den er en trehjuling. Denne gangen Ville jeg ikke ha trehjuling for jeg måtte ploge meg gjennom snøen på vinteren. Så denne gangen ble det Simo kombi 2011 modell som jeg fikk kjøpt splitter ny med merkelappene hengende på og 2 års garanti til 4500,- fra en dame med vogndilla på Finn.no! Føler jeg har gjort DET kuppet jeg :-)

har simo kombi etter storebror + kjøpt en søskenvogn av ei venninne( vett isje ka merke d e då eg isje har fått den i hus ennå )

Har brio kombi etter storebror fra 2009 spm er god og stabil og ikke for tung , så kommer nok til å bruke denne til babyen denne gangen også :) om eg skulle kjøpt ny vogn, hadde vi nok gått for emmaljunga:)

Emmaljunga Mondial 2010 modell. Crome understell med hvite og sorte hjul.
Elsker den vogna.

Bugaboo cameleon - no doubt :)

TFK Joggster Twist. Vi har hatt firehjuling to ganger før og vil ha noe som er enklere å trille. Kan låse fremhjulet ved behov så det skal nok gå bra når det er mye snø. Vogna blir hovedsakelig brukt på hardt underlag hos oss likevel. Gleder meg til å teste den ut i april,

Simo Combi!
Så fornøyd med den til BabyV, så vi har den videre

Emmaljunga Cangeroo(3-hjuling) med city bag i celebration white..nyyyydelig

Hadde virkelig bestemt meg for bugaboo camelon, men etter å ha prata me folk som har hatt den og selgere i butikker så har vi nå definitivt ombestemt oss og går nå for brio Go :-)

Tenkte meg en bugaboo cameleon:)

Tenkte meg City Cross jeg ! Vil ha nitro city men om vi skal ha sånn vinter til neste år tror jeg ikke nitro city overlever :P

HottiPlottiFlotti skrev:
Tenkte meg City Cross jeg ! Vil ha nitro city men om vi skal ha sånn vinter til neste år tror jeg ikke nitro city overlever :P

Jeg har testet det ut en hel vinter med masse snø! Jeg kjøpte den fordi det stort sett ikke er snø her, men den vinteren ble selvfølgelig hvit med rekord mye snø, og snuppa ville bare sove i vogn, og hun måtte trilles.. Men den overlevde altså, ser fortsatt veldig fin ut.. Hjulene ser litt slitt ut men vet ikke om det er mer enn ved feks city cross. Så vet du det...:)

Men nå har jeg en TFK duo twist tror jeg den heter? Tvillingvogna til TFK hvertfall...

HottiPlottiFlotti skrev:

Jeg har testet det ut en hel vinter med masse snø! Jeg kjøpte den fordi det stort sett ikke er snø her, men den vinteren ble selvfølgelig hvit med rekord mye snø, og snuppa ville bare sove i vogn, og hun måtte trilles.. Men den overlevde altså, ser fortsatt veldig fin ut.. Hjulene ser litt slitt ut men vet ikke om det er mer enn ved feks city cross. Så vet du det...:)

Men nå har jeg en TFK duo twist tror jeg den heter? Tvillingvogna til TFK hvertfall...

Jeg planlegger å kjøpe emmaljunga mondial navy denne gangen. Hadde teutonia prestige sist, men var ikke så godt fornøyd med sportsvognen.

Vi har Emmaljunga Edge Duo. Fornøyd med den! :-)

Vi går for Emmaljunga city cross :) den er ikke sp tung, og liten og nett:) blir bra siden vi bor i by

Spekulerte leeeenge om vi skulle ha emmaljunga edge duo eller city cross. Tilslutt har vi bestemt oss for city cross fordi jeg er kort og skal trille mye bakker. Så da gjør det ikkenoe at den er litt lavere og lettere.
Har bestemt oss for hvittunderstell med beige sportsdel, også kjøper jeg den city bagen som er i hvitt skinn med brune detaljer til. Tror det blir knallfint med den hvite citybagen på hvitt understell som følger med den beige sportsdelen! :)

hadde simo duo sist, veeldig fornøyd med den som bagvogn, men gotta bana for ett drog å dra på! haha, så når vi bytta til sporatsdel bytta jeg over til bugaboo camelon, og den digga jeg, meen tror ikke den er så god som babyvogn, så vil finne en litt lettere babyvogn, tror det blir emmaljunga city cross..

Her bruker vi vognene etter storebror =) Så til å begynne med vil nok den lille bruke quinny trehjulingen med dreambag =) og så gå over til simo vognen når storebror ikke bruker den i barnehagen lenger =)

Back
Topp