Hvilken vogn???

Vi har kjøpt svart Simo kombivogn 2007-modell. Med svart trekk med grått mønster til bagen. Kan nesten ikke vente med å bruke den!!! [:D]

Vi skal ha TFK twinner twist, men vet ikke fargen helt....samme vogn som stratos skal ha bare i tvilling utgave[:)]

Her er den

Kjempedigg vogn!!!
ORIGINAL: Soria

Vi skal ha TFK twinner twist, men vet ikke fargen helt....samme vogn som stratos skal ha bare i tvilling utgave[:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg
vi har kjøpt en sort teutonia spirit s3! er så utrolig fornøyd![:)][:)][:)] den er så enkel å trille at jeg er litt lettere sjokkert hver gang jeg tester den ut. haha[:)][:)][:)]

Vurderer denne jeg også!!! Har du hardbagen??
Vil ha duo-utgaven [:)]

har kjøpt quinny 2006 mod.[;)]

lille duppeditt: har mykbagen! synes den er praktisk og veldig lett å være med seg, og så ser vogna så søt ut med mykbag! hehe:) hva er spesielt med duoutgaven? er kanskje den vi har? vi kjøpte den på finn.no omtrent ubrukt, men jeg fikk ikke med meg om den het duo eller mono eller noe sånt:)

åååh...jeg gleder meg sånn til å trille bebisen min

ORIGINAL: PrincessI

åååh...jeg gleder meg sånn til å trille bebisen min

JEG Å GLEDER MEG[:D][:D][:D][:D]

Har en gammel simo kombi vogn, gammel stoooor type![:D]
Har også Carena sportsvogn + en kjekk "shoppingtralle"
jeg har liggende i bilen, til ferier etc.[:D]

Hei![:)]
vi valgte en svart Quinny Freestyle. En venninne anbefalte oss den. Kosta oss 5000. Vi har maxi-cosi bilsete fra før som man kan sette rett på understelle. førnøyde og ivrige nå!!
Mammaijuli

Emmaljunga! city cross med hardbag.
Den er sååå nydelig. Cobalt blå. Knæsj turkis! Hvorfor er det ikke flere som velger de knæsje fargene på emmaljunga vognene..

Vi har kjøpt Emmaljunga Twin city cross, med to mykbagger, i fargen Racing red. Gleder meg så til å bruke den...![:D]

ORIGINAL: jessica86

Emmaljunga! city cross med hardbag.
Den er sååå nydelig. Cobalt blå. Knæsj turkis! Hvorfor er det ikke flere som velger de knæsje fargene på emmaljunga vognene..

smak og behag? det kan være kult med litt knæsje farger,men for meg skal liksom vogn være blå(aner ikke hvorfor men sånn er det bare[;)]) dessuten så matcher det jo til alle andre farger som bebisen skal ha på seg..[:D] kansje jeg er litt rar..hihi!

lille duppeditt: har mykbagen! synes den er praktisk og veldig lett å være med seg, og så ser vogna så søt ut med mykbag! hehe:) hva er spesielt med duoutgaven? er kanskje den vi har? vi kjøpte den på finn.no omtrent ubrukt, men jeg fikk ikke med meg om den het duo eller mono eller noe sånt:)

- Duo-vogn er når man har en hardbag og en sportsdel. Skyggen/kallesjen flyttes over på sportsdelen når den tas i bruk, eks:

- Kombi-vogn er når sportsdelen har en bag oppi som kan tas ut, eks:

ok. for vår gjøres jo enkelt om til sportsvogn. tar bare ut mykbagen og opp med ryggen, og VIPS så er den sportsvogn:)

Ja, så du har kombivogn [:)]
Tror vi går for duovogn av samme sort - S3 [8D]
Gleder meg til å ha den i hus!!!
God Påske!

Back
Topp