Hvilken vogn???

AbsoluttPINK

Gift med forumet
Hei jenter!
Bare lurte på hvilken vogn dere skal ha jeg?
Selv skal jeg ha en marineblå Emmaljunga Edge duo... 

har kjøpt simo kombivogn 2006 mod. klassisk og fin kan også bruke det til neste man, går ikke ut av motet[;)]

ORIGINAL: cazy

ver ikke den dyr?

var den til meg??
isåfall...den var dyr,men det var den vogna jeg ønsket meg...så skitt au[:D] 
Jeg har vært flink til å handle på salg til nå så det veier jo litt opp...hihi!

Emmaljunga, city jet ,marine blå[:D].

Vi skal bruke vogna etter sønnen vår. Hadde vært morsomt å kjøpt en ny,men vogna ser fortsatt ny ut så vi får være økonomiske. Det er simo kombivogn 2004 modell.

Fikk basson roma duo vogn jeg. marineblå[:D] 

Ååååå vi har ikke bestemt oss enda....[:o]

Har sett på One tree hill- urban jungle 2007. DRIIIITFIN! Har veldig lyst på den.
Men skal en av dagene og se på Jane Slalom (aldri hørt om før....)på Barnas Hus.
De har kampanje på den i disse dager.

Denne skal jeg ha[:)]
Med maxi cosi
Med det ene regntrekket

Med det andre regntrekket

Hardbaggen
Innebygd myggnett
Og så liten blir det sammenlagt!!

Vi skal ha en Teutonia combi, vet ikke hvilken enda, bare bestemt meg for merke jeg. En av de lettere, pga buss og tog bruk.

Vi skal ha svart simo duo '07 med vendbart håndtak

Vi har kjøpt en Jane slalom i koksgrå. Bagen er ekstra lang i forhold til andre, kan brukes opp til 10 mndr. Vogna har også med et bilsete som vi kan klikke fast i vogna, veldig greit når du skal på butikken og handle......Betalte kr.5999,- for heile sulamitten.....Kosta egentlig kr. 7999,-....

vi har kjøpt en sort teutonia spirit s3! er så utrolig fornøyd![:)][:)][:)] den er så enkel å trille at jeg er litt lettere sjokkert hver gang jeg tester den ut. haha[:)][:)][:)]

har emmaljunga duo edge 06, i sport carbon.... kjøpte den ny til lillegutt,
så blir nokk å bruke den vogna til lille å, vist vi ikke bestemmer oss for tvillingvogn.... da blir det ei emmaljunga søskenvogn 06-modell, sort...

Vi skal kjøpe enten simo kombi eller emmaljunga duo edge 2007 mod...har hatt brio kombi til de to siste, men er litt lei den nå, og har vogn dilla, så nå blir det ny[:D], men den blir ikke kjøpt før etter jeg vet om alt går bra, altså før h*n er født.

Vi kjøpte ny Brio Kombi 2005 mod til forrige så skal nok ikke kjøpe noe ny vogn til babyen!

Men skal nok sikkert kjøpe ny søskenvogn. Sikkert Emmaljunga. Har Brio tvillingvogn nå den store og den blir altfor tung til og ha 3 stk på.. Sliter nå med 2 oppi.[&:] 

Men kunne godt ha shoppet ny vogn til bebisen!!!!!!!!!!!! [:D]

oj,oj dette er ikke lett.[:-]
Har lyst på en vogn som både er stødig og samtidig lett( må bære opp endel trapper...)
noen tips?
mammaijuli

Back
Topp