Javel 4000 for en 2011 høres bedre ut enn samme og mer for ei 2009 vogn som er brukt til flere barn![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Javel 4000 for en 2011 høres bedre ut enn samme og mer for ei 2009 vogn som er brukt til flere barn![]()
Ja ikke santI så fall var du jo veldig heldig om du fikk solgt den for nesten det samme som du betalte for den![]()
Folk er helt ville og jeg så en som krever 5000 for en 2009 modell edge duo![]()
Fikk 2009 modell til 1000 lapp jegFolk er helt ville og jeg så en som krever 5000 for en 2009 modell edge duo![]()
Tror du skal klare deg bra med den begge steder.Vi tenker fortsatt på emmaljunga city cross. Men er så mye å velge mellom! Vi bor i by og leilighet så vil ha ei lett og god vogn. Men vi har også familie i Finnmark så vil ha ei vogn som kan brukes på vinterføre (kaldt og veldig masse snø) der oppe siden vi blir nok å være en del der oppe. Den må være lett å slå sammen siden vi må reise med fly.
Noen andre forslag enn city cross? Eller tror dere den passer bra for meg?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
har hatt city cross og skal nå kjøpe 2014 eller evt 2015 modellen når den kommer. Forskjellen på city bag og bagen på edge er kun 4 cm i innerlengde, men mye større forskjell utenpå. Syns det er veldig greit at cc kan legges sammen uten å ta av bagen som man må på edge. Er superfornøyd med vogna og vi bor på landet med mye grusveiNoen som har erfaringer med emmaljunga city cross?
Jeg
har hatt city cross og skal nå kjøpe 2014 eller evt 2015 modellen når den kommer. Forskjellen på city bag og bagen på edge er kun 4 cm i innerlengde, men mye større forskjell utenpå. Syns det er veldig greit at cc kan legges sammen uten å ta av bagen som man må på edge. Er superfornøyd med vogna og vi bor på landet med mye grusvei![]()
Så bramen hvordan er det med bagen fra nyfødt? Må man kjøpe den i tillegg? Ble litt usikker når jeg fant ut at vogna var kun fra/til 6 mnd, men har ikke lest så mye om det etterpå.
Bagen kjøpes i tillegg jaHer ville lillemor uansett opp å se verden da hun var 6 mnd så det var greit å bytte. Men hun passa i bagen fortsatt, til hun var ca 9 mnd. Iogmed at forskjellen på bagene kun er 4 cm inni så er det ikke så stor forskjell uansett
![]()
idag, lilla
er litt lettere.