Hvilken vogn velger dere?

vel 4000 for en 2011 høres bedre ut enn samme og mer for ei 2009 vogn som er brukt til flere barn :p
Ja :) så man må bare leite :)! Plutselig dukker den opp :) Jeg måtte sjekke i I forskjellige fylker så må kjøre 2 t for å hente den, men sparer fortsatt på det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har emmaljunga edge duo 2008 modell. Kjøpte den ny sommeren 2008 da vi ventet vårt første felles barn. (Mannen fikk MYE igjen på skatten). Den ble ikke tatt i bruk før desember 2008. Den er brukt til to barn men veldig lite brukt og alltid oppbevart inne.
Kalleesjen er litt skeiv da vogna trillet ned en bakke og rett i et tre da holdt på å sette babyen i bilstolen. jeg elsker vogna mi, men hadde aldri kjøpt en vogn til 10 000 kr om det hadde måtte gå av det måndlige budsjettet. Var pga de skattepengene vi "invisterte" i den. Men nå er det jo barn nr3 som skal bruke den så var jo verd invisteringen :)
Og det er jo en perfekt vogn for oss her oppe i nord som har lange kalde vintre med mye snø. Bruke bagdelen fra fødsel i november til juni.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Folk er helt ville og jeg så en som krever 5000 for en 2009 modell edge duo :p

Noen er helt gale ja, men har sett på finn at det er noen som selger til fornuftig pris også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Noen som har erfaringer med emmaljunga city cross? :-)

Folk er helt ville og jeg så en som krever 5000 for en 2009 modell edge duo :p
Fikk 2009 modell til 1000 lapp jeg :) sett flere på nett til 2500 :P
Men også sett et par år gamle vogner med jordslag inni kalseja ol. Som folk skal har 5000+ for. Helt vilt!

Desember 2014

Bruker App

Vi tenker fortsatt på emmaljunga city cross. Men er så mye å velge mellom! Vi bor i by og leilighet så vil ha ei lett og god vogn. Men vi har også familie i Finnmark så vil ha ei vogn som kan brukes på vinterføre (kaldt og veldig masse snø) der oppe siden vi blir nok å være en del der oppe. Den må være lett å slå sammen siden vi må reise med fly.
Noen andre forslag enn city cross? Eller tror dere den passer bra for meg?

Vi tenker fortsatt på emmaljunga city cross. Men er så mye å velge mellom! Vi bor i by og leilighet så vil ha ei lett og god vogn. Men vi har også familie i Finnmark så vil ha ei vogn som kan brukes på vinterføre (kaldt og veldig masse snø) der oppe siden vi blir nok å være en del der oppe. Den må være lett å slå sammen siden vi må reise med fly.
Noen andre forslag enn city cross? Eller tror dere den passer bra for meg?

Tror du skal klare deg bra med den begge steder. :) Vær obs på at bagdel en er opp til ca 6 mnd mens edge er opptil 1 år :)

Har tfk sportsvogn. Kommer til å kjøpe multi x baggen. Og bestille søskensete :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg
Noen som har erfaringer med emmaljunga city cross? :)

har hatt city cross og skal nå kjøpe 2014 eller evt 2015 modellen når den kommer. Forskjellen på city bag og bagen på edge er kun 4 cm i innerlengde, men mye større forskjell utenpå. Syns det er veldig greit at cc kan legges sammen uten å ta av bagen som man må på edge. Er superfornøyd med vogna og vi bor på landet med mye grusvei :)

Jeg

har hatt city cross og skal nå kjøpe 2014 eller evt 2015 modellen når den kommer. Forskjellen på city bag og bagen på edge er kun 4 cm i innerlengde, men mye større forskjell utenpå. Syns det er veldig greit at cc kan legges sammen uten å ta av bagen som man må på edge. Er superfornøyd med vogna og vi bor på landet med mye grusvei :)

Så bra :-) men hvordan er det med bagen fra nyfødt? Må man kjøpe den i tillegg? Ble litt usikker når jeg fant ut at vogna var kun fra/til 6 mnd, men har ikke lest så mye om det etterpå.

Jeg har nå sett på alt som tilbys i mitt område og det blir helt klart emmaljunga.
Så Mondial de Lux i helgen og den er bare soleklar favoritt. Så siden jeg fikk igjen litt på skatten tror jeg at det blir en slik.
Liker ikke prisen, men ok..
Nå er det bare å bestemme seg for Paris (blå) eller London (sort). Har sett begge live og det er vanskelig å bestemme seg :p

Så bra :) men hvordan er det med bagen fra nyfødt? Må man kjøpe den i tillegg? Ble litt usikker når jeg fant ut at vogna var kun fra/til 6 mnd, men har ikke lest så mye om det etterpå.

Bagen kjøpes i tillegg ja :) Her ville lillemor uansett opp å se verden da hun var 6 mnd så det var greit å bytte. Men hun passa i bagen fortsatt, til hun var ca 9 mnd. Iogmed at forskjellen på bagene kun er 4 cm inni så er det ikke så stor forskjell uansett :)

Bagen kjøpes i tillegg ja :) Her ville lillemor uansett opp å se verden da hun var 6 mnd så det var greit å bytte. Men hun passa i bagen fortsatt, til hun var ca 9 mnd. Iogmed at forskjellen på bagene kun er 4 cm inni så er det ikke så stor forskjell uansett :)

Okei, så da har det egentlig ikke så mye å si at den "bare" er opp til 6 mnd da :-) er den vi har sett oss ut også. Får ta oss en tur i butikken å se :-) tusen takk!

Hmm ingen anelse på barnevogn, håper på salg før jul, kansje urealistisk?

Bestilte Brio Smile idag, lilla :) den er så fiiiiin❤
Hadde Brio happy duo lilla sist gang. Angrer litt på at den ble solgt da men..
Brio Smile er litt lettere.

Simo kombi men usikker på fargen enda;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har bestilt Emmaljunga City Cross. :) Pga av størrelse som passer i bilen, og at den er god på grus og skogsveier som vi kjører mye på. :)

Vi har kjøpt Stokke crusi vi og er super fornøyde med den :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Har bestillt ei vogn som heter hartan sky xl.. har ikke prøvd den da det bare er en butikk i norge som selger den, å den er langt i fra her.. krysser fingrene! Den så veldig bra ut i allefall :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp