Hvilken vogn velger dere?

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Det finnes jo et hav av forskjellige vogner. Fine, lette, praktiske, billige,dyre,sport, kombi, tre hjul,fire hjul... Ja nok av de! Har alltid vært bestemt på en klassisk vogn med faste gode hjul Pga vi ikke bor midt i byen og kommer nok til å gå mye på tur (håper vi selvfølgelig) Men syns det er helt umulig å velge!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har alltid ønsket meg en Emmaljunga, men jeg liker ikke prisen. Synes de er unødvendig dyre og har ikke lyst å bruke mer penger enn nødvendig.
Men vi vurderer å kjøpe den i sverige.. ulempen er at vi må lage helgetur ut av det for det er en hel dags kjøring. :(

Her har vi bestemt oss for Emmaljunga :) Mondial er øverst på ønskelisten, men også Edge er et alternativ :) Vi må se på de i butikken før vi bestemmer oss :)

Emmaljunga city cross som sist, men skal ha helt ny. Venter på 2015 modellene som kommer snart ;-)

Jeg har alltid ønsket meg en Emmaljunga, men jeg liker ikke prisen. Synes de er unødvendig dyre og har ikke lyst å bruke mer penger enn nødvendig.
Men vi vurderer å kjøpe den i sverige.. ulempen er at vi må lage helgetur ut av det for det er en hel dags kjøring. :(

Du kan jo spare noen tusen på å kjøpe brukt :)

Skal ha bugaboo donkey søskenvogn :) eneste søskenvogn som har alt eg vil ha :P

Sent from my iPad using BV Forum

Blir simo på meg:) bor på landet og er mye på hytta på fjellet så trenger noe som tåler norsk terreng;) regner med den gjør det når den er norsk hehe

<3 venter en vinterbebi <3

Har Simo Kombi etter guttungen, håper den holder på ett barn til:)
Den er litt stor og kronglete ut og inn av bil, men super på grusvei hjemme hos oss både sommer og vinter med dårlig brøyting.

Med tanke på bensinpris og tid brukt går jo vinninga litt opp i spinninga. Og er det noe med vogna må man reise tilbake til Sverige med den. Skal jeg kjøpe ny vil jeg heller kjøpe her i Oslo så jeg kan gå i butikken om det er noe :) Og slipper all reisinga og styret.

Med tanke på bensinpris og tid brukt går jo vinninga litt opp i spinninga. Og er det noe med vogna må man reise tilbake til Sverige med den. Skal jeg kjøpe ny vil jeg heller kjøpe her i Oslo så jeg kan gå i butikken om det er noe :) Og slipper all reisinga og styret.

Jeg er enig og regnet på det i går, det er ikke mye å hente. Like greit å kjøpe det her.

Jeg har også alltid likt de! Og fant ei til 4000 2011 Mod som nesten ikke var brukt. Sportsdelen har aldri vært i bruk. Har forsøkt å sjekke om modellene endrer seg, noe de virkelig ikke gjør av betydning :)

Sent from my iPhone using BV Forum

vel 4000 for en 2011 høres bedre ut enn samme og mer for ei 2009 vogn som er brukt til flere barn :p

Har ei Emmaljunga vogn som vi har kjøpt brukt. Den har jeg brukt på begge de andre ungene mine og blir å bruke den på sistemann også.

Folk er helt ville og jeg så en som krever 5000 for en 2009 modell edge duo :p
Herrefred. Jeg solgte min 2012-modell (ligg og sitt) til 4000,- Men jeg hadde kjøpt den i Sverige for 4300,- (tilbud) siden 2013-modellene var på vei inn.

Herrefred. Jeg solgte min 2012-modell (ligg og sitt) til 4000,- Men jeg hadde kjøpt den i Sverige for 4300,- (tilbud) siden 2013-modellene var på vei inn.
I så fall var du jo veldig heldig om du fikk solgt den for nesten det samme som du betalte for den :D

Syntes det hørtes ut som en helt grei pris..
Vogna jeg fant var og brukt til flere barn så jeg satt bare å gapte egentlig.

Back
Topp