Hvilken vogn skal dere/har dere valgt?

Dere med cybex priam… hvilken varmepose skal dere kjøpe? Ikke alle passer til sittedelen fikk jeg beskjed om.

Dere med cybex priam… hvilken varmepose skal dere kjøpe? Ikke alle passer til sittedelen fikk jeg beskjed om.

Du skal gå for en med borrelåsåpning til selene, det er viktig! Mange merker og modeller som har det nå, men da gjerne nyere modeller fra etter 2020/21 :)

Dansk Emmaljunga-vogn med vognbag på 98 cm :love7 :Heartblue
Screenshot_20230624_183832_Samsung Internet.jpg

Her har jeg fått i hus bugaboo buffalo, kjøpte brukt. Veldig fornøyd allerede. :)

Jeg har falt pladask for Emmaljunga nxt90, men, d avi har liten bil Golf hybrid, er jeg usikker på om denne går inn i bagasjerommet. Har derfor også snust litt på nxt60 som er ei mindre vogn. Bor på et tettsted med både asfalt og grusveier. Er mye ute, og elsker å gå både langs vei men også i lysløype der det er gangsti/grusvei. Viktig at jeg kommer meg ut i all slags vær. Både i sol, regn, og snø, så trenger ei god vogn med bra framkommelighet.
Vi har emmaljunga nxt90 og en e-golf. Den går fint inn i bilen, men ikke plass til så mye annet i bagasjerommet. Har også tatt ut hattehyllen for å få god nok plass:)

Her har jeg fått i hus bugaboo buffalo, kjøpte brukt. Veldig fornøyd allerede. :)
Ååh, den vognen er fantastisk. Kjøpte brukt som vogn nummer to sist, skulle brukes som bilvogn. Elsket den. Ble mer brukt enn bare når vi skulle kjøre. :love7

Ååh, den vognen er fantastisk. Kjøpte brukt som vogn nummer to sist, skulle brukes som bilvogn. Elsket den. Ble mer brukt enn bare når vi skulle kjøre. :love7
Ikke sant. Brukt kan være helt gull det å. Ser ut som denne blir mye brukt, og godt fornøyd med. :D

Ikke sant. Brukt kan være helt gull det å. Ser ut som denne blir mye brukt, og godt fornøyd med. :D
Ja, brukt er fantastisk. Den vi kjøpte er minien nummer fire i vognen. Og minien i magen blir nummer fem. :love7 Veldig solid vog, så imponert til nå. :)

Bugaboo fox5.

bytter ut noen vi har fra før til tidligere barn til fox5.

Har også kjøpt en emmaljunga nxt310, men denne er brukt av barnet vi har fra før.

Har også en emmaljunga super viking, vi skal ha til turer på skogsveier og dager med mye snø. Tviler på at fox5 og nxt310 klarer seg på føre med mye snø og sørpe, uten at det blir veldig tungt.

Står mellom Britax Smile 5z og Emmaljunga Sento! Noen som har disse?

Back
Topp