Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du vognpose? Jeg har lest at Voksi skal passe. Tror vi går for Voksi City, men har ikke testet det utDere med cybex priam… hvilken varmepose skal dere kjøpe? Ikke alle passer til sittedelen fikk jeg beskjed om.
Ja vognposeMener du vognpose? Jeg har lest at Voksi skal passe. Tror vi går for Voksi City, men har ikke testet det ut
Dere med cybex priam… hvilken varmepose skal dere kjøpe? Ikke alle passer til sittedelen fikk jeg beskjed om.
Også cybex. Z cloud tror jeg.Hvilken bilstol skal dere ha som har valgt cybex barnevogn?
Vi skal ha Cybex Cloud Z2Hvilken bilstol skal dere ha som har valgt cybex barnevogn?
Vi har emmaljunga nxt90 og en e-golf. Den går fint inn i bilen, men ikke plass til så mye annet i bagasjerommet. Har også tatt ut hattehyllen for å få god nok plassJeg har falt pladask for Emmaljunga nxt90, men, d avi har liten bil Golf hybrid, er jeg usikker på om denne går inn i bagasjerommet. Har derfor også snust litt på nxt60 som er ei mindre vogn. Bor på et tettsted med både asfalt og grusveier. Er mye ute, og elsker å gå både langs vei men også i lysløype der det er gangsti/grusvei. Viktig at jeg kommer meg ut i all slags vær. Både i sol, regn, og snø, så trenger ei god vogn med bra framkommelighet.
Ååh, den vognen er fantastisk. Kjøpte brukt som vogn nummer to sist, skulle brukes som bilvogn. Elsket den. Ble mer brukt enn bare når vi skulle kjøre.Her har jeg fått i hus bugaboo buffalo, kjøpte brukt. Veldig fornøyd allerede.
Ikke sant. Brukt kan være helt gull det å. Ser ut som denne blir mye brukt, og godt fornøyd med.Ååh, den vognen er fantastisk. Kjøpte brukt som vogn nummer to sist, skulle brukes som bilvogn. Elsket den. Ble mer brukt enn bare når vi skulle kjøre.
Ja, brukt er fantastisk. Den vi kjøpte er minien nummer fire i vognen. Og minien i magen blir nummer fem. Veldig solid vog, så imponert til nå.Ikke sant. Brukt kan være helt gull det å. Ser ut som denne blir mye brukt, og godt fornøyd med.