Hvilken vogn skal dere ha?

Vi hadde trailz med minstemann, og jeg elsker den! Desverre ble understellet og sittedelen ødelagt under transport, så nå har jeg bare baggen igjen:arghh: Håper og få tak i understell på finn så vi kan bruke den. Det er liksom ingen andre vogner som kan måle seg føler jeg:shy:

Vi hadde trailz med minstemann, og jeg elsker den! Desverre ble understellet og sittedelen ødelagt under transport, så nå har jeg bare baggen igjen:arghh: Håper og få tak i understell på finn så vi kan bruke den. Det er liksom ingen andre vogner som kan måle seg føler jeg:shy:
Skjønner hva du mener! Romslig og god plass i bagen (mye lenger enn de alle jeg har sett), fin å se på, og høyere enn noen annen vogn så den er behagelig å løfte opp fra og nedi.

Vi har parasollen også for ekstra solskjerming og det er gull for at man virkelig kan skjerme for sola uansett hvilken vinkel den kommer fra. Stokke sin stelleveske, koppholder, myggnetting og regntrekk har også blitt flittig brukt til de to første. Alt kjøpt på Finn den gangen. Var nok litt bedre utvalg siden den fortsatt var i produksjon.

Ikke vært super fornøyd med tidligere vogner som jeg fikk anbefalt, så denne gang går jeg på min magefølelse. Har allerede handla inn Bugaboo Buffalo :happy090

Helt utav hva som er bra i vognverden nå :smiley-ashamed004 Når jenta mi ble født i 2007 var det simo som var tingen. Har sett litt på cybex e priam nå, men fy så dyr!

Back
Topp