Hvilken vogn skal dere ha?

vi har Emmaljunga nxt90 fra tidligere og tror vi kommer til å gå motsatt vei, kjøpe til den flate sittedelen :p
Vi vurderer den vogna! Har du prøvd å jogge med den, er den brukende til det? :) usikker på den og en annen vogn som jeg veit fungerer til jogging, men synes nxt90 virker så genial ellers.
 
Vi vurderer den vogna! Har du prøvd å jogge med den, er den brukende til det? :) usikker på den og en annen vogn som jeg veit fungerer til jogging, men synes nxt90 virker så genial ellers.
Det går å jogge med den, men kan egentlig ikke si at jeg anbefaler det. Den er ganske tung sammenliknet med joggevogner (vi har en Thule sport). Vet ikke hvilken annen vogn du sammenlikner med da :)
 
Må ha en veldig liten vogn så den for plass i begge bilene og jeg ofte kommer til å måtte ha den i den minst bilen jeg kjører... Vurderer en av de billige fra jollyroom.. Hadde en petite Cherie fra jollyroom sist som var bra til bilstol og nyfødt delen.. Solgte den etter det.. Men hvis noen vet om "mini" vogner med liggedelen så rop ut.... Har en annen sovevogn stående hjemme fast, men vurderer kjøpe ny brukt vogn hvis jeg finner en som kan brukes til alt :hilarious:
 
Vi har kjøpt Britax Smil 3 Liker at den tar lite plass i bilen, og at bagen kan gjøres helt flat hvis vi skal ha mye bagasje i bilen også
 
Har kjøpt en kinderkraft prime 2020, og den overrasket meg veldig! Super vogn med romslig og god bag. Og ikke minst rimelig :D var veldig spent siden jeg bestilte den uten å ha sett/prøvd den.

Har også kjøpt en emmaljunga double viking 735, slik at jeg kan ha med begge barna :joyful:
 
Last edited:
Vi har babyjogger city elite etter førstemann og er veldig fornøyd med den! Har kjøpt bag brukt, og vasket vogna, så den er klar :) den tar liten plass i bilen og er lett å trille.
 
Stokke Trailz
 
Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90F outdoor. Var veldig usikre på hva vi skulle velge, men etter å ha sett på de ulike i butikken endte vi med denne. Den passer i bilen ved siden av hundeburet som tar opp 2/3 av bagasjerommet også.

Veldig fornøyd med den så langt, blir spennende å se om vi fortsatt er fornøyde når vi begynner å bruke den med den lille, det er jo da vi virkelig får testa den.
 
Vi gikk til innkjøp av emmaljunga da størrelsen på bagen så mer romslig ut. Greit å kunne ha plass til voksipose etc.
Vi vurderte bugaboo, men merket fort denne hadde mye mindre bagen enn hva emmaljunga hadde på sin edge duo
 
Hadde Emmaljunga City Cross til mine to første, og var fornøyd med det. Nå har vi kjøpt Bugaboo fox 2
 
Kjøpte Stokke Trailz i dag
 
26A60AD2-07CD-4A22-8E7A-1D83B34A2C0B.jpeg

Vi har kjøpt Emmaljunga NXT 90 ny hos barnas hus med ergonomisk sittedel. Men angrer litt da jeg har så utrolig lyst på Cybex E-Priam:hilarious: Men får nok holde meg til valget vi har tatt:dummy:
 
Vi har disse fra før :
emmaljunga city cross (med både bag og sportsdel)
Babyjogger city tour (med sportsdel)
Babyjogger city mini gt (ganske slitt sportsdel så skal kun brukes med bag)

vi skal kjøpe :
Babyjogger City tour lux (vi har allerede kjøpt bag til den)
Babyjogger city elite (kun sportsdel)
 
Back
Topp