Hvilken vogn skal dere ha?

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Sikkert vært flere tråder om dette, men nå føler jeg flere og flere har kjøpt/tenker på å kjøpe vogn så spørsmålet er kanskje mer aktuelt nå :happy:
Selv skal jeg kjøpe emmaljunga super nitro, tror jeg. Denne produseres vel ikke lenger, så må gå for en pent brukt en. ELSKER den vogna!!! :love017

Har stående en emmaljunga edge duo fra eldstemann, og så fikk jeg mld fra ei venninne i går om at jeg kunne få den de har stående også, som er noen år nyere:) kunne egentlig tenkt meg en litt lettere en for å ha i bilen, men aner ikke hva, så får se litt på det:)

Vi har Britax smile 2 som er grei å legge sammen og ha med i butikk/buss osv. Også en Simo som det er god plass i. Vi kommer nok til å bruke disse :)

Skulle vi hatt ny ville jeg sett på uppababy vista eller den nyeste Britax smile, pluss en ny brukt Simo

Vi skal ha Abc design Viper 4. Valgt å ikke legge 5sifret beløp i vogn, den koster 5-6000 ny, vi kjøpte den brukt for 1500.

Vi fortsetter med vår høyt elskede Bugaboo Fox :happy: Har i tillegg en Baby jogger City tour lux som vi egentlig kun har brukt på en lang USA-tur, som både kan fungere hvis storebror vil sitte i vogn eller vi trenger en mindre vogn på tur.

Tror det blir Bugaboo Fox her, men ikke helt bestemt enda. Likte at den er så lett og at den tar liten plass når den legges sammen.

Vi har kjøpt en Adbor Marcel Classic 3 in 1 :-) Kjøpte den i sommer (til lille som vi mistet), fikk utstillingsmodellen til 2000 :-)

Vi har kjøpt TFK joggster twist brukt for 2000kr (inkl.frakt) hvor det fulgte med liggedel, sittedelen og en sånn kombi ligge/sitte del. Med regntrekk og myggnetting.

Dette er første babyen vår så vi har valgt å ta imot råd fra noen i familien som hadde en slik vogn til sine 2. Jeg har gått noen småturer med den før og synes den er veldig grei.

Ville ha 1 hjul foran som kan svinges eller låses og luftfylte litt store hjul.

Vedlegg

• 7B8A6337-26FA-4200-8637-BE0C346484D6.jpeg
    7B8A6337-26FA-4200-8637-BE0C346484D6.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 30
Vi har Britax smile 2 som er grei å legge sammen og ha med i butikk/buss osv. Også en Simo som det er god plass i. Vi kommer nok til å bruke disse :)

Skulle vi hatt ny ville jeg sett på uppababy vista eller den nyeste Britax smile, pluss en ny brukt Simo
Vi har også Britax smile 2 og kommer til å bruke den :) har en Emmaljunga-vogn i barnehagen også. Tror det skal gå greit å ikke ha vogn til eldstemann som snart er to år når mini kommer, hvis ikke må vi vurdere å handle en til. Går nok for bruktvogn i så fall :)

vi har Emmaljunga nxt90 fra tidligere og tror vi kommer til å gå motsatt vei, kjøpe til den flate sittedelen :p
Om du har den ergonomiske kan vi bytte :p var veldig glad i ergobomisk med forrige, hu er 3 år nå og har ikke sjans til å ligge i den flate delen.. ikke det at hu sover på dagen, men vet jo aldri med neste :/

Vi skal ha Bugaboo Fox som vi hadde til sønnen vår, vært veldig fornøyd med den vogna :) vurderer om vi skal kjøpe et sånt ståbrett evt med sete til kommende storebror som vil være ca 2 år og 9 mnd når babyen kommer, men er ikke helt sikker. Vi har også Babyzen YoYo.

Vi hadde babyjogger city elite sist og syntes den fungerte fint på vinteren i Nord-Norge. :) men har ikke prøvd noen andre og har tenkt å dra i butikk for å prøve litt denne gangen.

Vi kommer til å kjøpe emmaljunga Edge duo som hovedvogn :) Har en babyjogger city mini GT som blir brukt fra våren neste år som reise vogn, og en emmaljunga citycross som skal brukes i barnehagen :happy:

Skal nok gjenbruke Stokke trailz etter forrige.
Sikler veldig på bugaboo fox ettersom vi må ha 7 seter nå, og Stokke tar veldig stor plass.

pluss at jeg elsker søskenbrettet til Bugaboo.

Vi har kjøpt emmaljunga nxt90F og er sålangt kjempefornøyd. Tar overaskende liten plass i bagasjerom og oppfyller alle våre krav til em barnevogn.

Vi har en babyjogger City elite som vi skal bruke, samt en eldre emmaljunga som vi bruker når han skal over i sittedel :)

Back
Topp