Hvilken vogn skal dere ha?

vi skal bruke tfk vognen vår. er super fornøyd med den:-) aldri opplevd att den har kantet og funker bra på all slags vær:-)

Har et søskenbarn som kjøpte ei skikkelig kul retrovogn i danmark til ungen sin, så skal høre om den enda er å oppdrive. Elsker stilen over slike vogner. :)

e678ab90-c9a3-4131-830d-6a4b3cd55ea4.jpg

Den ser nesten sånn ut. :)

Blir en vogn med 4 hjul, der man kan svinge på hjula foran. En bag som er ganske grei str på og som er lett å legge sammen og ikke tar for mye plass :)

Har en Emmaljunga city cross, men vurder å kjøpe meg ei helt ny emmaljunga vogn, med større bag :) Er veldig fornøyd med emmaljunga, de er stødige og gode vogner å trille.

Vi skal bruke vår 10 år gamle brukte simo kombi vogn, har vært noen unger oppi den! Fikk den brukt for snart 3 år siden, stødig og god på vinterføre, litt tyngre enn de nye simoene, men vi bruker den til den ikke orker mer tenker jeg. Også har vi en 2011 TFK tvinner twist(tror jeg den heter) søskenvogn, den blir brukt når de to minste skal på tur sammen :)

Om vi hadde råd til en helt ny vogn, hadde jeg ville hatt Simo duo <3 Lov å drømme!

Lurer på hva jeg skal gjøre med vogn situasjonen. Har en kombivogn. Datteren min er nå snart 15 mnd. Hva skal jeg gjøre når den lille kommer. Må vel fremdeles ha vogn til eldstemann..

Lurer på hva jeg skal gjøre med vogn situasjonen. Har en kombivogn. Datteren min er nå snart 15 mnd. Hva skal jeg gjøre når den lille kommer. Må vel fremdeles ha vogn til eldstemann..
Jeg må og ha en vogn til,eldste trenger en å sove i i Bhg. Tipper vi kjøper brukt på finn :)

Skal bruke opp igjen Teutonia 3 hjulingen fra forrige gang. Den er svart så spiller ingen rolle hvilket kjønn det blir :) Beste med vognen er håndbremsen på håndtaket :)

Må bare komme med en anbefaling! Jeg har hatt mange vogner, hatt vogndilla ;) men nå har jeg ikke sett på en vogn på snart 2 år!!! Den siste jeg kjøpte var brio GO! Beste vognen jeg har hatt :):)

Vi skal nok ha emmaljunge edge duo. Hadde det til snuppa og har nå emmaljunga scooter. Vi skal ha en med vendbart understell for å kunne trille mot sola hele tida. Kommer til å kjøpe brukt på finn, men ikke eldre enn 2010-modeller.

Bruker vogna etter førstemann.Emmaljunga smart duo tror jeg den heter..er den enkleste og billigste emmaljunga modellen..men vi har ikke angret,veeeldig fornøyd!:)

En ting jeg lurer på ift valg av vogn... Jeg har ikke barn fra før, men vi som får baby i september må jo belage oss på å måtte ha plass til stor vinterpose i vogna leeenge... Tenker at jeg muligens må lete etter ei vogn med god plass i bag'en.. Hmmm... Og jeg som liker så godt de små, nette vognene... :/

Back
Topp