Hvilken vogn skal dere ha?

Jeg trodde jeg var sikker på TFK Joggster Twist, men så leste jeg at den var umulig i snø, og det funker ikke her!
Så jeg vet ikke, vi får ta en runde for å se :)
Mulig det blir Brio Happy :)
Hadde den til snuppa (bare sportsdelen) og var veldig fornøyd :)
Vet ihvertfall at vi vil ha svart :)

BV-app! :)

1867430706.jpg

denne har vi :)

Jeg trodde jeg var sikker på TFK Joggster Twist, men så leste jeg at den var umulig i snø, og det funker ikke her!
Så jeg vet ikke, vi får ta en runde for å se :)
Mulig det blir Brio Happy :)
Hadde den til snuppa (bare sportsdelen) og var veldig fornøyd :)
Vet ihvertfall at vi vil ha svart :)

Har bare vært borti den på jobben, tfk altså, og jeg skal hvertfall IKKE ha en trehjuling! Har vært med på det mange ganger at de tipper når barna kommer for langt bak, eller beveger seg litt nede i vognen.. Tfk er en av de bedre trehjulingene da..

modial duo eller noe? husker ikke hva den heter jeg.. men du ser bilde? svart skinn.. fikk den av svigers.. di kjøpte den for den var dyrest og sikkert best! haha.. men vi er veldig fornøyde altså!

modial duo eller noe? husker ikke hva den heter jeg.. men du ser bilde? svart skinn.. fikk den av svigers.. di kjøpte den for den var dyrest og sikkert best! haha.. men vi er veldig fornøyde altså!
Så greie de var da!:) jada, så bilde, men vet ikke forskjellen på vognene:) vi skal se på en Simo kombivogn på tirsdag, håper den er fin.. Den er visst bare brukt i babyperioden til et barn..

Har bare vært borti den på jobben, tfk altså, og jeg skal hvertfall IKKE ha en trehjuling! Har vært med på det mange ganger at de tipper når barna kommer for langt bak, eller beveger seg litt nede i vognen.. Tfk er en av de bedre trehjulingene da..
Har selv jobbet i barnehage og har aldri vært borti at de velter. Men det er jo smak og behag da :)
Jeg syns trehjulinger er mye bedre å trille. Men vi får se :)

jeg har best lyst på simo duo vogn, svart.. fordi den er lett og har god bagplass og veldig god å trille.. tfk vognene liker jeg ikke.. trehjuling liker jeg ikke når de er små og lite praktisk siden vi bor midt i skogen

Jeg jobber i Bhg, aldri vært borti at tfk velter jeg heller. Jeg har tFK jogster twist, og brukt min i snø. Null problem. Bare å låse forhjulet. Jeg ELSKER at den har håndbrems, det syns jeg er et must..

Når jeg reiser rundt med bare babyen så blir det å bruke X-Lander vogna jeg kjøpte til storebror i fjord. har quinnybag som passer på den. Men om storebror å er med så blir det tfk twinner twist duo som vi kjøper i mai som sksl bli brukt :-)

Jeg vil ha ei enkel, fin vogn som ikke er "klumpete".. Er veldig kresen, men har sett meg ut Brio happy duo, den er sååå fin :smiley-bounce012 problemet er bare at jeg alltid har likt svingbare framhjul, men på briovogna er svinghjulene ganske små... Så er redd det vil bli for tungvindt på snøføret utover vinteren... måtte jo selvfølgelig låst framhjulene når det er nødvendig, men er redd hjulene framme likevel vil bli for små på snøføret, og kanskje snøen bare pakker seg rundt hjulene? :anyone Hømmm...

Har en tfk joggster twist fra før, ønsker meg veldig ei helsort Emma edge duo i tillegg :)

Jeg vet ikke enda. regner med jeg skal ha en emmaljunga men vi skal ikke kjøpe vogn før etter fødsel, så vi har gooood tid å lete frem den perfekte vognen ;)

Vi har sett på en Emmaljunga Nitro, men er litt usikker på om vi skal gå for den eller City Cross.

Skal kjøpe emmaljunga big star supreme. Den vil jeg ha pga den ekstra lange bagen, husker bagvognen førte til best søvn her i hus.. :) i tillegg har vi en babyjogger city elite, som blir brukt når babyen blir stor og ikke vil sove serlig lenger :) eventuelt kan den brukes til baby også med babylift oppi :)

Kikker på Emmaljunga Nitro/City Cross eller Teutonia BeYou http://www.teutonia.com/no/produkter/beyou.html

Må ha en vogn som blir veldig liten når den slås sammen. Har en Audi A4 stasjonsvogn med bur baki som tar masse plass. Må få pressa inn begge deler! Ellers vil jeg ha 4 hjul, mulighet for å snu kjøreretning og generelt en pen og behagelig vogn!

Her skalvi bruke opp igjen simo kombivognen vi har etter sønnen vår, den er god som ny, og veldig god å trille :) veldig fornøyd med vogna :) er marineblå, så går til begge kjønn :)

Back
Topp