Ønskerbaby
September 2013<3
Ja som overskriften sier, hvilken vogn, og hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare vært borti den på jobben, tfk altså, og jeg skal hvertfall IKKE ha en trehjuling! Har vært med på det mange ganger at de tipper når barna kommer for langt bak, eller beveger seg litt nede i vognen.. Tfk er en av de bedre trehjulingene da..Jeg trodde jeg var sikker på TFK Joggster Twist, men så leste jeg at den var umulig i snø, og det funker ikke her!
Så jeg vet ikke, vi får ta en runde for å se
Mulig det blir Brio Happy
Hadde den til snuppa (bare sportsdelen) og var veldig fornøyd
Vet ihvertfall at vi vil ha svart
BV-app!
Emmaljunga hvilken type? og hvorfor valgte dere den?
denne har vi
Så greie de var da! jada, så bilde, men vet ikke forskjellen på vognene vi skal se på en Simo kombivogn på tirsdag, håper den er fin.. Den er visst bare brukt i babyperioden til et barn..modial duo eller noe? husker ikke hva den heter jeg.. men du ser bilde? svart skinn.. fikk den av svigers.. di kjøpte den for den var dyrest og sikkert best! haha.. men vi er veldig fornøyde altså!
Har selv jobbet i barnehage og har aldri vært borti at de velter. Men det er jo smak og behag daHar bare vært borti den på jobben, tfk altså, og jeg skal hvertfall IKKE ha en trehjuling! Har vært med på det mange ganger at de tipper når barna kommer for langt bak, eller beveger seg litt nede i vognen.. Tfk er en av de bedre trehjulingene da..