Hvilken vogn skal dere ha?

Rosa-i

Andre møte med forumet
Vi har kjøpt Brio Go i grå med hvitt understell, men pga leveringstid har vi ikke fått den enda. Gleder meg veldig til å få den! Der er knallfin :)
 
Her blir det svart Simo kombivogn:-) Har brukt den til de to andre og den er like fin og god ennå!! Gleder meg til å ta den ned fra loftet og ta den i bruk igjen!! B-)
 
Her har vi kjøpt Brio Happy duo i sort med noe svakt mønster i fargen :) Veldig fornøyd og hører mye bra om den, så satser på at det blir bra :)
 
Tfk joggster x , har vi , det er en sports versjon av tfk twist , å som jeg gleder meg til å bruke den
 
Vi skal ha en tfk joggster twist. Venter på å få den i disse dager faktiskHar bestilt fra Kiddies24.de. - er veldig spent, og gleder meg masse til å trille!
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo. Vi bor litt ut på landet, så det er godt å ha en vogn som er solid :)
 
Vi har en Easywalker sky fra storesøster :-) Den duger enda, men vi vurderer om vi skal kjøpe ny når hun er klar for sportsdelen.
 
Har kjøpt Emmaljunga City Cross. Svart capri bag og coffe pro sportsdel. :) Gleder meg til å begynne å bruke!
 

Vi har også Brio Go! Elsker den vogna 

Storrebror har kun hatt den nå som sportsvogn, så kjøpte en bag til den nå. Har brun metallic understellet, limited edition ;) 

Gleder meg så til å få satt på bagen emoticon

Hadde Brio Happy Duo først til storebror, men syns sportsdelen var noe jækla møkk 

 
Vi fortsetter suksessen med Emmaljunga Edge Duo som vi har etter storebror. Den er DIGG, og nesten like fin nå 3 år etter. Love it. :)
 
quinny speedi etter førstemann :)
 
Det blir Emmaljunga Edge Duo på oss også, bor ute på landet, har bil med stort bagasjerom og triller vogna rett inn på vaskerommet, så jeg satser på at det kommer til å gå fint med en stor vogn. Er en halvtimes kjøring til shoppingsenter og kafeer, så jeg blir nok ingen "shopping- eller kafemamma", så da får jeg heller tåle å manøvrere de 4 hjulene inne blandt de trange hyllene når det er behov for det ;) Ellers handler vi stort sett på Obs, og der er det heldigvis god plass ;)

Er jo en egen vitenskap dette med å velge vogn, nesten verre det enn å velge ny bil hehe ;) Har heller ingen i nærheten som bruker vogn nå, så jeg satser på at min runde på Google var god nok research og at vogna kommer til å passe våre behov, gleder meg hvertfall veldlg til å trille på den lille!
 
Back
Topp