Hvilken vogn pose er best, hvorfor/hvorfor ikke?

Brunette87

Forelsket i forumet
Har sett på nordlys posen, easygrow og voksi. Fordeler og ulemper med de posene? Hvilken egner seg best til barnesete, vogn og hvilken egenskaper har de ulike posene. Har prøvd å lese om de ulike posene, men er bedre med ekte erfaringer fra folk som har prøvd de ulike posene tenker jeg.
 
Har easygrow til begge mine. Er kjempefornøyd. De er gode og myke, varme og med forlengerdel. Har hatt voksi i barnesete og var ikke så fornøyd med den. Synes ikke den var like god og myk.
 
Jeg har Nordlys i vår/høstpose, litt for varm! Har hørt at vinterposen også oppleves som for varm.
Til vinterpose har jeg easygrow, ELSKER den [emoji7] d er ull o ryggen, og guttungen har aldri vært for varm :)
 
Har easygrow til begge mine. Er kjempefornøyd. De er gode og myke, varme og med forlengerdel. Har hatt voksi i barnesete og var ikke så fornøyd med den. Synes ikke den var like god og myk.
Hvordan er glidelås åpning på de posene? Har de en forlengelses del? Og hvordan sitter dem i sete og vogn?
 
Jeg har Nordlys i vår/høstpose, litt for varm! Har hørt at vinterposen også oppleves som for varm.
Til vinterpose har jeg easygrow, ELSKER den [emoji7] d er ull o ryggen, og guttungen har aldri vært for varm :)
Men er easygrow like god og varm som Nordlys posen da? Tenker på kalde vinter dager. Hvordan er glidelås åpningen og har den en forlengelses del?
 
Hvordan er glidelås åpning på de posene? Har de en forlengelses del? Og hvordan sitter dem i sete og vogn?

Easygrow er forlengelsesdel. Litt usikker på hva du mener med glidelås åpning, men det er en god og lun pose som dekker godt rundt ansiktet. Synes posen sitter godt i vogna. Det er hull til selene.
 
Easygrow er forlengelsesdel. Litt usikker på hva du mener med glidelås åpning, men det er en god og lun pose som dekker godt rundt ansiktet. Synes posen sitter godt i vogna. Det er hull til selene.
Er det åpning foran, på sidene osv.
 
Men er easygrow like god og varm som Nordlys posen da? Tenker på kalde vinter dager. Hvordan er glidelås åpningen og har den en forlengelses del?

Jeg synes easygrow er helt perfekt :) den er enkel mtp glidelåsen og letthet med forlengerdelen! Brukte den på mini i hele vi her! Han lå med ullbody og ullbukse, lue og votter, og bare posen :) blåste d veldig, så tok jeg over trekket til sportsdelen. Han var god og varm, selv i minus 10 :)
 
Vi har Nordlys vinterpose og elsker den, jada den er varm men han har så bare stilongs og raggsokker, body/trøye og strikkegenser samt lue og evt votter i posen. Han vil ikke fjerne posen på våren dir han elsker å sitte i den [emoji14]
 
Vi har både easygrow lite og easygrow vinterpose, kanskje den som heter nature? Uansett, vi har ikke vært annet enn fornøyde, og barnehagen har skrytt veldig av vinterposen. Har stort sett lagt ungen i ullundertøy hele vinteren, da er hen alltid passe varm.
 
Syns der hullet til selene er for langt ned på Nordlys sin i dun. Hodet hans kom ikke over kanten på glidelåsen (og han er en stor gutt). Solgte den og brukte petit cherie i fjor på senvinteren/våren. Nå er den for kort så kommer til å bruke den gamle dundyna vi har bytta ut i senga. Bor i Storbritannia så her er det ikke sååå kaldt.
Voksi city er myk og god ihvertfall. Kjenner noen som har den og angra på at vi ikke kjøpte den. Nordlys sin er ganske stiv
 
Jeg liker easygrow sine vognposer. Jeg hadde det til førstemann og nr 2 skal få bruke de samme. Har også kjøpt en tinkafu pose også. Mulig easygrow til barnehagen for å sove.
 
Jeg var veldig fornøyd med voksi urban til eldste og kommer til å bruke den til yngste også. Jenta mi var lang for alderen og de sov i vogn i bhg, da var det en kjempegod pose, både fordi den var varm og lang nok (forlenger-del). Passet veldig fint i vogna, det var i allefall aldri noe jeg irriterte meg over eller ikke syntes var bra med den
 
Vokse move i bilstolen, perfekt til nyfødt vinterbaby. Brukte den også i vogna til han var 3,5mnd. Har voksi City nå, og veldig fornøyd med den også :)
 
Voksi City! Den kan åpnes foran, kan «snurpes» sammen rundt hodet, og har forlengelsesdel. I babytiden foretrekker jeg Risa Rosa :)
 
Easygrow nature er vi helt forelsket i :)
 
Back
Topp