Takk for svarIkke helt ideell. Bruker Trailz ute nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarIkke helt ideell. Bruker Trailz ute nå.
Jeg har og helt lik babyjogger City Elite som du har. Veldig fornøyde er vi med den
ja, den er veldig godJeg har og helt lik babyjogger City Elite som du har. Veldig fornøyde er vi med den
Ja,lett og hendig og enkelt å slå sammen. Men gleder meg til å gå over til sportsdelen på en måte og den hardbagen tar litt plass..ja, den er veldig god
Har kun sportsdelen. Super på tur går i takboksenJa,lett og hendig og enkelt å slå sammen. Men gleder meg til å gå over til sportsdelen på en måte og den hardbagen tar litt plass..
Så greit! Vi har ikke takboks, Men ska anskaffe det før neste ferieHar kun sportsdelen. Super på tur går i takboksen
Hvilken type er det?Vis vedlegget 252932 Vi hadde denne til datteren vår. Kjempefornøyd! Kommer til å fortsette med den til mageboeren. Aldri sett noe behov for en tilleggsvogn med denne, og det er et stort pluss.
Det er Bugaboo BuffaloHvilken type er det?
Vi er på førstegangsreis, og skal snart bestille vogn. Etter en lengre sondering står vi nå mellom Stokke Trailz og Bugaboo Donkey. Er det noen som har erfaring med begge disse og som kan si noe om fordeler og ulemper i bruk? Eller som har brukt en av dem og som kan si noe om hvorfor det er en vogn som kan / ikke kan anbefales?