Hvilken vogn har du valgt?

Er det noen som skal kjøpe Mountain Buggy el har erfaring med denne?
 
Er det noen som skal kjøpe Mountain Buggy el har erfaring med denne?

Hadde den til eldstemann, men bare sportsdelen fra 6 mnd. Utrolig fornøyd! En drøm å trille!
Men jeg er ikke fan av bagdelen, syns den blir for liten. Spesielt til vinterbaby :happy:
 
Noen som har babyjogger city elite med deluxe bag? Lurer på om bagen fort blir liten med tanke på at jeg må ha en tykk vinterpose nedi? :angelic:
 
Noen som har babyjogger city elite med deluxe bag? Lurer på om bagen fort blir liten med tanke på at jeg må ha en tykk vinterpose nedi? :angelic:

Bagen er ikke så veldig liten, men vektgrensen er 9 kg, så jeg tror den største begrensningen ligger der.
 
Vi var på barnas hus i går. Stokke trailz passet ikke inn i bagasjerommet vårt, så det blir en emmaljunga nxt90 på oss. ☺️
 
Emmaljunga mondial deluxe med ekstra store hjul.
 
Skal du ha Bugaboo så anbefaler jeg Buffalo. Den har større hjul og egner seg bedre til skog og mark.
 
26B0D802-9B55-47D8-87B5-F9ABB768D871.jpeg Vi har denne ❤️Babyjogger city elite hadde vi fra før etter storesøster, kjøpte til bagen. Helt fantastisk vogn ❤️
 
Kjøpte den av en annen, altså brukt :) Så bra du var veldig fornøyd med den:)


Aah :) ja, det er ei knallgod og solid vogn. Syns det er rart den forsvant fra markedet egentlig. Eneste jeg hadde å utsette på den var at jeg syns sportsdelen/kalesjen til sportsdelen var litt upraktisk.
 
Back
Topp