Hvilken vogn har du til barnet ditt?

Vi har en BabyJogger City Elite med bagdel og en Emmaljunga duo-vogn. De utfyller hverandre kjempegodt etter min mening!

Emmaljungan er stor, stødig og tung! God og robust vogn, best på turer langs vei og til soving.

City Elite-vogna er mindre, lett, kjapp og klappe sammen. Perfekt å ha med seg i bilen da den er lett og tar mindre plass enn Emmaljungan. Kan også kjøpe adaptere slik at man kan sette bilstolen rett på understellet ved kortere turer.
Mye enklere å trille hvis det er en del motbakker osv. Enklere å styre siden man kan ha svingbart framhjul, som man også kan velge å låse Kallesjen og de smarte lukene, samt innebygd myggnetting i lufteluker gjør at man kan få god lufting igjennom vogna på varme dager!

Jeg er forelsket i CE! Og Emmaljungan er jo en god, gammel klassiker som jeg liker veldig godt! De er to ulike vogner som passer til hvert sitt bruk

Har fem vogner akkurat nå..

Har brukt britax smile2 fra fødselen og fram til nå, snart 2 år. Har vært veldig fornøyd med den (stor varekurv, kan ha bag og sportsdel begge veger, samme feste på bag og bilstol), men det er litt irriterende at den må pakkes i to deler i bilen. Nå er sportsdelen for kort til å sove i, så vi skal selge kombivogna. Har også en smile2 sportsdel hos svigers som vi evt skal bruke til neste unge.

Bytta ut smilen med Emmaljunga scooter i barnehagen. Fin som sovevogn, men ikke en vogn jeg vil bruke. Alt for lav for meg, og ikke god å trille. Ville valgt annet understell om vi skulle brukt den til annet.

Kjøpte babyjogger city mini zip i fjor for å ha i bilen og på reise. Har brukt den mye, og den fungerer til det meste, så lenge det ikke er ulendt.. Den passer enda, men begynner å bli kort. Ypperlig reisevogn da, selv om den ikke blir like liten som mange andre. Syns den er mer robust og bedre å trille enn mange reisevogner jeg prøvde før vi kjøpte den.

Måtte ha en bedre sovevogn hjemme, så nå har vi akkurat skaffet babyjogger city elite. Mye bedre plass i lengden enn smilen og zipen, men litt smal sittedel. Spent på hvordan det blir med vinterpose. Ellers veldig fornøyd etter én trilletur! ;)

Jeg er glad i min stokke xplory :)

Har babyjogger city premier vi har brukt siden fødsel, og har nå en brio av noe slag som skal i barnehagen da hu begynner, men den brukes til dagsoving hjemme for tillvenning :) så blir den andre brukt da vi skal ut å gå turer og bort :)

Som tidligere vogngal har eg endelig funnet the one ;)
Britax go big!

Har og ei bugaboo bee og tfk joggster (fra storebror, den skal selges no)

Back
Topp