Hvilken vogn har du/skal du kjøpe?

Jeg har en sjokoladebrun simo duo fra 2009 som jeg vil bruke om igjen.
I tillegg har vi en gammel quinny freestyle som brukes som sovevogn hjemme i helgene for 2åringen (et herk av en vogn, IKKE kjøp den!)

Og en quinny zapp xtra som turtrille men som jeg også kan klikke bilstolen nedpå til korte handleturer. :-)

Jeg har lyst på en snerten liten vogn, gjerne trehjuling, med bag og med sportsdel vendt mot meg. Men da tenker jeg å kjøpe brukt, ikke ny. Det begynner å bli mange vogner i hus nemlig! :-/

Har en brun Simo Kombi fra før, som skal brukes om igjen :) 

Bare bytte ut trekket inni tenkte jeg :) 

Har en Mountain Buggy 2009  i beige fra før, samt en grå Maclaren Techno XT 2011. Solgte nettopp en grå Emmaljunga Nitro City 2011 hin dagen.
Tror det blir City Cross med City Bag til lillebror, ikke helt bestemt enda. Må iallfall ha en sportsvogn som jeg kan ha han vendt mot meg i, synes det er for tidlig å ha de vendt forover når de er ca 6 mnd..

Skal hente vogna neste uke! Gleder meg! :-) Det er en Emmaljunga edge duo i farge brown flowers med classic chrome understell 2012 mod. Skal også kjøpe en city bag i white leatherette, for eg syns den er så nydelig! Også 2012 mod. Også har eg en bugaboo bee etter storesøster som eg har kjøpt ny farge på kalesjen til :-) Elsker vogner!! Hihi

Bugaboo cameleon. Lurer på om jeg skal kjøpe nye trekk i blått, bare for gøy. Mannen synes det er noe tøys da. Har mørkegrå vogn med beige / sand trekk.

Jeg ønsker meg en Simo duo i mørkeblåemoticon

Har kjøpt oss en ny simo kombi i brun/sand :-D gleder mg til å pakke dn ut av eskene(siden vi har en hund som røyter veldig mye for tiden venter vi me å pakke opp vogna slik at den ikke blir svart av hundehår:-P)

Her blir det en TFK Joggster Twist (sjokolade brun).. Skal bestille denne fra Tyskland de nærmeste dagene. Har hørt mye positivt om denne vogna.. Gleder meg til vi kan ta den i bruk til sommeren..

Jeg har bestilt meg en mountain buggy urban jungle via USA. Håper og tror jeg skal bli fornøyd:) jeg har en aktiv hund så kommer til å gåendel tur, både på asfalt og i skog. Vognen er lett og enkel og legge sammen.

Har ei emmaljunga duo edge etter storesøster som blir babyens vogn. I barnehagen til snuppa har vi ei simo 124 (kjøpt på salg), på loftet har vi ei carena easy (?) som jeg har fått- drittvogn. Hos mamma har vi ei basson vogn som vi skal sette mykbag i til babyen (kjøpt ny) og ei emmaljunga scooter som jeg kjøpte brukt :) Så vi har nok av vogner :)

Vi har brio happy duo med teleskope chassi understell (lufthjul) fra sist. Kjempe fornøyd. Vi bor ved grus veier

Hentet min igår :) Brio kombi 2009, sort. Hadde 2010 modellen til min 2010 baby og er kjempe fornøyd så fortsetter med Brio sin nå :)

Har Teutonia Lambda Duovogn. begge delene i brunt. Den brukte vi til Storebror og vi er fornøyd med den.

Skal levere den til generell service før nestemann kommer.
Den har holdt seg fint, men tror den ble litt skadet etter en flytur, så greit å få sjekket den. 

Tenker på å kjøpe et søskenbrett og kanskje skimeier til neste vinter? :)

Har sort Simo Duo fra sist, så det blir vintervogna og har TFK. Elsker begge.

Men vi kjøper ny TFK denne gangen, bare elsker alt med den vogna :D

Back
Topp