Hvilken vogn har du kjøpt?

Har en Emmaljunga Cross City etter storebroren. Var godt fornøyd med den forrige gang :) Vi må ha en stødig og god vogn å trille uavhengig av underlag. Går en del turer med trekkhunden, og da er det lite asfalt - mest grus og landevei. Hadde aldri fungert med svingbare hjul f.eks. Ellers har vogna mange funksjoner vi brukte mye sist. Eneste jeg var misfornøyd med var at den ble litt fort liten til førstemann, men han var stor av vekst hele veien. Måtte bytte tidlig til sportsbag, og etterhvert sluttet vi å bruke sportsbagen fordi hodet havnet over den øverste kanten, og da var det ikke noe godt å sitte der og sove. Han er et hode høyere enn de andre i kullet sitt den dag i dag, så var nok mest at han var en lang unge som var utfordringen :) Har hatt samme problem med bilstolene.

Har også en Emmaljunga Scooter stående til han blir større. Den er med svingbare framhjul. Vi brukte den mye til mer asfalt-/kjøpesenter-/feriebtrilling. Når han ble stor nok til den var den mye enklere å ha med seg bilen. Hunden vår tar nesten hele bagasjerommet, så vi har ikke mer plass enn vi må ;-) Scooteren holdt også lengre med tanke på at gutten var lang :)

Ååååh, vi var å såg på vogn for første gang i går faktisk:) så mange stødige, praktiske å fine for tiden! samtidig så lar jeg meg ikke få lov å sikle for mye på sånne ting før man er minst over 3 mnd!:) men jeg vil velge noe i sportsutgave med sånn praktisk bilstolsak. Husker ikke hva dem het. Kanskje en annen type løpesak da jeg er glad i trening:)

Babyjogger city elite brukt på Finn [emoji846] Meget spent på den! Hadde lyst på en som en kan klikke bilstolen på ved barnehagelevering osv.. Har en vogn fra sist, men synes sportsdelen fungerte best som sovevogn i barnehagen..

Babyjogger city elite brukt på Finn [emoji846] Meget spent på den! Hadde lyst på en som en kan klikke bilstolen på ved barnehagelevering osv.. Har en vogn fra sist, men synes sportsdelen fungerte best som sovevogn i barnehagen..

Kjøpte ny av denne til kommende storebror for noen måneder siden og det er bare å glede seg, så god å trille [emoji1376]

Emmaljunga Edge duo outdoor, kjøpt brukt 1 år gammel. Ville egentlig ha navn, men ble svart. Til halve prisen av ny var det helt greit!

Babyjogger summit 3x[emoji4] liker at den har store lufthjul med god demping, stor kalesje og full liggestilling. Mer terreng versjon av den velkjente city eliten som jeg forøvrig synes er veldig god å trille, så gleder meg til å bruke summit[emoji6]

Britax go big som hovedvogn.
Me har Tfk joggster twist etter storebror. Bugaboo bee som bilvogn

Har baby jogger City Premier etter storebror også kjøpte vi nå baby jogger City select lux søskenvogn til han og lillesøster. Kommer til trille til barnehagen så da er det greit med søskenvogn. Pluss at liggedelen og liggedelen fra premiere passer på select lux også så sparte endel der.

Har baby jogger City Premier etter storebror også kjøpte vi nå baby jogger City select lux søskenvogn til han og lillesøster. Kommer til trille til barnehagen så da er det greit med søskenvogn. Pluss at liggedelen og liggedelen fra premiere passer på select lux også så sparte endel der.

Venninna min kjøpte city select brukt da ho trengte søskenvogn og ho er superfornøyd med den. Jeg likte at den ble så kompakt sammenlagt (passer i lavt bagasjerom i en sedan) samtidig som den var kjempelett å trille, og at en kan snu setet/bagen begge veier. Kjøpte singel versjonen av vogna. Greit når delene kan brukes om hverandre :-)

Back
Topp