Hvilken vogn har du/anbefaler du?

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg har en eldre bugaboo camelon som jeg egentlig er veldig fornøyd med, men den er litt gammel og slitt, bremsen er gåen og hjulet lekker luft. Vurderer derfor andre vogner i tillegg til å se etter en delevogn så jeg kan kombinere den jeg har med noe nytt..
Svingbare forhjul, helst fire hjul, eller en trehjuling som klarer seg godt i veltetest er mine kriterier.
Noen anbefalinger?

Emmaljunga nitro city... Er superfornøyd med den :)

Har simo, igrunn veldig fornøyd for den er super solid her på landet! Men den er forferdelig stor og tung ....

Har TFK Joggster Twist, nå vet jeg ikke hvordan den gjør det i veltetest men virker veldig stabil synes jeg. Er storfornøyd med vogna, og den klarer seg overraskende bra på vinterføre med låst forhjul. Liten og enkel å håndtere og ta med seg (jeg har bitteliten bil, så det var viktig for oss) samtidig som bagen har god plass til tjukk vinterpose :-)

Brio Go:) Helt topp! Pluss at den er veldig rimelig hvis du kjøper den på nett fra svenskene:D

Har brio go next, heilt super!:) Veldi lett å håndtera, go plass i bagen (sjøl om an ser liten ut) og lufthjul. Eg e veldi nøgd!:)

Back
Topp