Hvilken vogn har dere?

Linkii

Forelsket i forumet
I dag bestilte jeg en Bugaboo Fox. Håper virkelig jeg har gjort en godt valg.
Hvilken vogn har dere? :)

Vi har en babyjogger city elite med deluxe pram, og en basson duo-vogn som jeg kjøpte brukt. Ville ha en stødig firehjuling hvor sportsdelen kan vendes begge veier, i tillegg til babyjoggeren. :)

Jeg kjøpte nettopp babyjogger city elite slate, fra barnas hus med prisgaranti , så sparte ca 4000 takket være jollyroom sin fine pakkepris på 5500 for sport og bag [emoji7]

Emmaljunga Super Nitro, med Super Viking bag.

24810_3.jpg

31877-2017-super-nitro-lounge-black.jpg

Som singel vogn Emmaljunga mondial duo med sport chassy understell...
& City elite mm flere etter de to små vi har alt :p

Som helt ny vogn til "denne" Lille har jeg kjøpt inn ny lettere søskenvogn city mini gt dobbel med bagg jeg håper, og tror passer på eliten også :o

Bugaboo fox ❤️

Kjøpte en 2017-modell Emmaljunga Mondial Duo med Deluxe understell (klassisk understell i stål med fire store faste hjul). I fargen Pure Lounge. Fikk den for 7500, og den fremstår som ny. Kjempefornøyd!

Fra forrige har vi en Simo kombi, og babyjogger city Mini GT. Har vært fornøyd med begge, og slitt begge ut. Skal ta vare på Simo kombien for å bruke som barnehagevogn.

Til baby synes jeg ingenting slår klassisk vogn med god demping og stor god bag. Med Mondial vil vi kunne bruke bagen gjennom hele vinteren, selv med vinterpose oppi, og slipper å skifte til sportsdel i den kaldeste tida. Kan sette opp ryggen om hun vil opp og se, som storesøstera ville (men i kombibaggen til Simo var det ikke mulig å sette opp bagen).

Ville dessuten ha en pen vogn denne gangen, da vi kun måtte velge ut fra praktiske behov sist (bodde i leilighet i 3. etasje og måtte ha vogna ned i kjelleren hver dag. Ingen heis...). Nå kan vi derimot trille rett inn i huset vårt.

Regner med vi kjøper enten en babyjogger-vogn eller en Emmaljunga NXT 60(f) som vogn nummer to etter hvert. Mannen min holder en knapp på NXT-vogna. Selv om han har vært fornøyd med city mini GT-vogna i praksis, klarer han ikke like designet på babyjogger-vognene. Jeg bryr meg mindre om sånt enn han :p :) Men vi starter med å bare ha Mondial-vogna.

Jeg tenkte først Edge og viste han katalogen, og der var han som da synes vi skulle se på Mondial i stedet... han syntes edge-tekstilene ser ut som klær fra en sportsbutikk.

Jeg er veldig glad i fire faste hjul, og han nesten enda mer. Med kolikkbabyen vår gikk vi opp til 15 km trilletur HVER DAG i flere måneder. I masse snø, slaps, skogsveier osv. Opp og ned fortauskanter og også ned og opp noen trapper innimellom. Da er det veldig fint med fire faste hjul og god demping. Også når man sitter på kafé og bare kan gynge vogna.

Men på kjøpesenter og korte turer primært på fortau, til og fra barnehagen og sånt har babyjogger city mini GT vært veldig fin. Vi har tatt den med på litt ulendt terreng også. Det går greit, men er mye tyngre og mer ubehagelig enn med Simovogna. Man kjenner enhver stein, både den som triller og spesielt ungen...

Bugaboo Fox her også <3 Gleder meg til å få den i hus, var over 2 måneders ventetid på den jeg ville ha :O

Vi ender nok opp på Stokke trailz :)

Har bestilt fox, gleder meg til å hente den! :) håper den oppfyller kravene våre og at vi endelig blir helt fornøyd med en vogn. Har bj city mini gt og elite fra før :)

Back
Topp