Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen av de over, går for Bugaboo Buffalo denne gangen
Kan dere skrive litt hvorfor dere velger de vognene? Her har vi 1 liten vogn butikk i byen og ikke mulighet til å få prøvd eller sett dem..
Så hadde vært fint å vite + og - med vognene
Ingen problem å bestille ekstradeler fra kjopbarnevogn.no ellers kan jeg tipse om at donkey kalesje passer på buffalo hvis du kjøper spilene til donkey kalesjen i tillegg (spilefestet er likt på buffalo og donkey så det trenger du ikke nytt av).Vi endte også opp med en meget pent brukt Bugaboo Buffalo. Har hørt så mye bra om både Fox og Buffalo. Ble tilslutt Buffalo, siden den ble endel rimeligere, og så får vi satse på at vi evt får supplert det vi trenger om noe skulle ryke. For meg var det viktig med fremkommelighet, og at den også skulle være god å trille på grus og snø.
Takk for tips! Veldig greit å vite, i tilfelle uhellet skulle være ute...Ingen problem å bestille ekstradeler fra kjopbarnevogn.no ellers kan jeg tipse om at donkey kalesje passer på buffalo hvis du kjøper spilene til donkey kalesjen i tillegg (spilefestet er likt på buffalo og donkey så det trenger du ikke nytt av).