Hvilken vogn har dere valgt?

Hvilken vogn har dere valgt?

  • Bugaboo fox

    Votes: 12 13,6%
  • Bugaboo donkey

    Votes: 6 6,8%
  • Britax smile

    Votes: 13 14,8%
  • Stokke trailz

    Votes: 16 18,2%
  • Emmaljunga nxt90

    Votes: 16 18,2%
  • Baby jogger

    Votes: 5 5,7%
  • Bugaboo buffalo

    Votes: 5 5,7%
  • Mondial de luxe

    Votes: 2 2,3%
  • Baby jogger city premier

    Votes: 1 1,1%
  • Silver cross wave

    Votes: 3 3,4%
  • Emmaljunga edge duo

    Votes: 9 10,2%

  • Antall som har svart
    88

MaTe

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Hadde vært kjekt å se hva dere har valgt! Klarer ikke få enkel oversikt i vogntråden :) skriv gjerne inn nye forslag!
 
Ingen av de over, går for Bugaboo Buffalo denne gangen
 
Baby jogger er jo kun merke, ikkje hvilken modell. Har baby jogger City premier
 
Har ikke bestemt meg. Trodde jeg hadde det. Men nå kjenner jeg at jeg vil prøve i butikk og da vil jeg prøve bugaboo fox og emmaljunga Nxt90. Ville helst ha bugaboo Buffalo men den får jeg ikke prøvd i butikk. Blir bruktkjøp iallfall :)
 
Kan dere skrive litt hvorfor dere velger de vognene? Her har vi 1 liten vogn butikk i byen og ikke mulighet til å få prøvd eller sett dem..

Så hadde vært fint å vite + og - med vognene
 
Kan dere skrive litt hvorfor dere velger de vognene? Her har vi 1 liten vogn butikk i byen og ikke mulighet til å få prøvd eller sett dem..

Så hadde vært fint å vite + og - med vognene

Vi valgte nxt90 fordi den bl.a. har god demping, svinghjul, blir suuuperliten sammenlagt, er veldig smal utvendig (baggen innvendig er like stor som de tidligere emmaljungamodellene) og den kan bli søskenvogn. Liker også sittedelen svært godt på den (bl.a. kan ryggen forlenges). Kjøpte den til jenta vår født oktober 18. Har ikke angra et sekund!
 
Vi skal ha baby jogger city elite 2. God demping, god i terreng og en allsidig vogn. Sportsdelen er veldig god og romslig, tåler høy vekt (39,5kg) også er den fin å løpe med:)
 
Vi endte også opp med en meget pent brukt Bugaboo Buffalo. :) Har hørt så mye bra om både Fox og Buffalo. Ble tilslutt Buffalo, siden den ble endel rimeligere, og så får vi satse på at vi evt får supplert det vi trenger om noe skulle ryke. For meg var det viktig med fremkommelighet, og at den også skulle være god å trille på grus og snø.
 
Har Emmaljunga edge duo etter storebroren, den er stødig i ulent terreng, grusveier og i snøen. Eneste minuset er at den er stor og tung, tar mye plass i bilen og tungt å håndtere den så kanskje vi skaffer oss en lettere vogn til byturer.
 
Vi endte også opp med en meget pent brukt Bugaboo Buffalo. :) Har hørt så mye bra om både Fox og Buffalo. Ble tilslutt Buffalo, siden den ble endel rimeligere, og så får vi satse på at vi evt får supplert det vi trenger om noe skulle ryke. For meg var det viktig med fremkommelighet, og at den også skulle være god å trille på grus og snø.
Ingen problem å bestille ekstradeler fra kjopbarnevogn.no :) ellers kan jeg tipse om at donkey kalesje passer på buffalo hvis du kjøper spilene til donkey kalesjen i tillegg :) (spilefestet er likt på buffalo og donkey så det trenger du ikke nytt av).
 
Ingen problem å bestille ekstradeler fra kjopbarnevogn.no :) ellers kan jeg tipse om at donkey kalesje passer på buffalo hvis du kjøper spilene til donkey kalesjen i tillegg :) (spilefestet er likt på buffalo og donkey så det trenger du ikke nytt av).
Takk for tips! Veldig greit å vite, i tilfelle uhellet skulle være ute...
 
Ingen av disse, vi har kjøpt Uppababy Vista:)
 
Back
Topp