Hvilken vogn har dere nå?

Samme som over. Har brukt sportsdelen en gang, men synes hun skled nedover liksom.

Bugaboo buffalo. Bruker også bagen fortsatt, og det er foreløpig god plass. Ikke stødig nok for sittedelen enda tror jeg, og det er like greit i kulden :) Stort sett veldig fornøyd med unntak av småting ved den.

Stokke trailz. Bagdelen fortsatt men må ta ut lammeskinnet snart for går akkurat i lengden. Han begynner å ville opp og se også så er nok ikke mange uker før vi må ta frem sportsdelen, men må bli litt sterkere i ryggen først.

...og veldig fornøyd. Elsker at mini ligger så høyt oppe, og synes vogna er stilig med det stive og faste trekket på bagene

Bugaboo buffalo. Bruker også bagen fortsatt, og det er foreløpig god plass. Ikke stødig nok for sittedelen enda tror jeg, og det er like greit i kulden :) Stort sett veldig fornøyd med unntak av småting ved den.
Hvilke småting? :) Har sett på den.

Stokke trailz. Bagdelen fortsatt men må ta ut lammeskinnet snart for går akkurat i lengden. Han begynner å ville opp og se også så er nok ikke mange uker før vi må ta frem sportsdelen, men må bli litt sterkere i ryggen først.
Hmmm... ;) Men hvordan er sportsdelen? Er egentlig den som stopper meg. Sitter de ikke med løse ben på en måte? Står mellom denne og bugaboo buffalo tror jeg.

Har emmaljunga edge duo og tfk jogger twist med multi x baggen.
Superfornøyd med begge til hvert sitt behov. Multi x baggen er genial nå som hun gjerne vil kikke på trilleturer men fortsatt er for liten til å bruke sittedelen ☺️

Emmaljunga edge duo.

Bruker fortsatt bagen, håper på å få gjort det ei stund til, men tvilsomt ettersom hun bare har 12 cm igjen til å være like lang som bagen.

Egentlig veldig fornøyd altså. Den er veldig god å trille, noe alle som med på trilletur kommenterer. Jeg synes den er litt vanskelig når det kommer til å ha med seg handleposer og div. Krokene på siden blir for lave, så posene subber i hjulene, og så er det litt klønete å få lagt ting under vognen. En venninne med samme vogn sa at det ikke var et problem lenger da de gikk over til sportsdelen, og det er jo ikke lenge til :) Jeg hadde kjøpt den igjen for å si det sånn :)

Hmmm... ;) Men hvordan er sportsdelen? Er egentlig den som stopper meg. Sitter de ikke med løse ben på en måte? Står mellom denne og bugaboo buffalo tror jeg.

Ikke tatt i bruk sportsdelen enda, men skjønner hva du mener. Ser ikke på der som noe problem. Er regulerbar fotstøtte/fotbrett som føttene kan hvile på. Bruker man vognpose har det uansett ikke noe å si, men selv uten pose så er vel det eneste at bakside legg ikke "ligger på noe" - for
meg har ikke det noe å si.

Stokke Trailz her. Er kjempe fornøyd! Bruker fortsatt bagen, har greit med plass ennå. Lun og god bag <3
Anbefaler denne vognen. Utrolig god å trille uansett føre

Egentlig veldig fornøyd altså. Den er veldig god å trille, noe alle som med på trilletur kommenterer. Jeg synes den er litt vanskelig når det kommer til å ha med seg handleposer og div. Krokene på siden blir for lave, så posene subber i hjulene, og så er det litt klønete å få lagt ting under vognen. En venninne med samme vogn sa at det ikke var et problem lenger da de gikk over til sportsdelen, og det er jo ikke lenge til :) Jeg hadde kjøpt den igjen for å si det sånn :)
Jeg har også Buffalo og er kjempefornøyd. Har det samme å utsette på den som deg, men også hørt at det blir bedre når man bytter del på den.

Bugaboo buffalo med bag her også, og er veldig fornøyd! Må nok over på sportsdelen i løpet av den neste måneden, men den kan vel ligge nokså flatt, så det går sikkert bra.

TFK joggster twist! Har bagdelen fortsatt, men burde vel bytte til sportsdelen ganske snart! Er veldig fornøyd med den, men innemellom er det litt vanskelig med 3 hjul! I tillegg til at jeg synes det rister veldig i vogna nær bagdelen er på (ikke hvis jeg "steiler"/kjører på to hjul).. Men satser på at jeg også blir fornøyd med sportsdelen:)

Simo duo, har veldig god plass i bagen. Når det ikke er snø er jeg fornøyd med vognen, elsker at den kan lastes omtrent like mye som en stasjonsvogn. :P Nå når det er snø bruker jeg ikke vogn.

Emmaljunga mondial, bruker bagen ennå. Sover i den hver dag :) er generelt fornøyd, men den er møkkatung! Vi kjøpte oss derfor en babyjogger citi mini, til bruk i byen og i butikken. Den er lett, tar liten plass i bilen og er enkel å manøvrere på trange plasser. Vi kjøpte bag til den, babyjogger deluxe prambag, som vi bruker frem til hun kan sitte i sportsdelen. Denne er griselekker! Vi kommer nok til å bruke Emmaljungaen som barnehagevogn, siden babyjoggeren ikke kan legges ned helt flatt for best mulig soving.

Back
Topp