Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke småting? Har sett på den.Bugaboo buffalo. Bruker også bagen fortsatt, og det er foreløpig god plass. Ikke stødig nok for sittedelen enda tror jeg, og det er like greit i kulden Stort sett veldig fornøyd med unntak av småting ved den.
Hmmm... Men hvordan er sportsdelen? Er egentlig den som stopper meg. Sitter de ikke med løse ben på en måte? Står mellom denne og bugaboo buffalo tror jeg.Stokke trailz. Bagdelen fortsatt men må ta ut lammeskinnet snart for går akkurat i lengden. Han begynner å ville opp og se også så er nok ikke mange uker før vi må ta frem sportsdelen, men må bli litt sterkere i ryggen først.
Bugaboo buffalo. Bruker også bagen fortsatt, og det er foreløpig god plass. Ikke stødig nok for sittedelen enda tror jeg, og det er like greit i kulden Stort sett veldig fornøyd med unntak av småting ved den.
Hmmm... Men hvordan er sportsdelen? Er egentlig den som stopper meg. Sitter de ikke med løse ben på en måte? Står mellom denne og bugaboo buffalo tror jeg.
Jeg har også Buffalo og er kjempefornøyd. Har det samme å utsette på den som deg, men også hørt at det blir bedre når man bytter del på den.Egentlig veldig fornøyd altså. Den er veldig god å trille, noe alle som med på trilletur kommenterer. Jeg synes den er litt vanskelig når det kommer til å ha med seg handleposer og div. Krokene på siden blir for lave, så posene subber i hjulene, og så er det litt klønete å få lagt ting under vognen. En venninne med samme vogn sa at det ikke var et problem lenger da de gikk over til sportsdelen, og det er jo ikke lenge til Jeg hadde kjøpt den igjen for å si det sånn