hvilken vogn har dere nå?

Har fortsatt emmaljunga edge duo, også en enkel trille i tillegg. Vi kjøpte emmaljungaen brukt, så vil ha ny. Den knirker så fælt. Hadde vi kjøpt den ny så hadde jeg ikke hatt behov for å bytte :)
 
Hadde TFK joggster twist ved fødsel men byttet til Emmaljunga city cross da vi gikk over til sportsvogn. Ville ha en vogn jeg kunne ha henne vendt mot meg. Har også en Easywalker june som vi bruker som trille på ferie. Den vant jeg forøvrig via babyverden!
 
Akkurat det savner jeg med nitroen , valg muligheten , men samtidig er vi en ganske aktiv familie , vi er glad i å gå i skog og mark, så dessuten så måtte jeg ha vinterhjul om vinteren på nitroen , og har til nå ikke sett noen vogn som både byr på muligheten til å ha barnet vendt mot den som triller , som likevel har snurre hjul og takler snø og kuppert.....
 
Jeg synest 3 hjuling ble for utsabilt når jeg var på tur i ulendt terreng. Spesiellt etter spirtsvogn delen ble tatt i bruk! Nå har ikke jeg fått testet ut city crossen på snø da jeg ikke fra bag til sportsdel gør i april. Men "heldigvis" har jo ikke vi supermye snø til vanlig i Bergen;)
 
Vi har samme vogn fortsatt. En quinny freestyle :) Men har lyst på en litt lettere trille.. Har en reisetrille, men den er ikke så god å gå på tur med:)
 
Jeg savner stadig nitro cityen , synes det var den mest stabile og beste og trille , samt den vendbare sports delen .... city eliten er halvparten så god.... dessuten er den ett dråg ... men den er kompakt da sammenlagt og bilen vår er liten ..... så det skal den ha for.... også er den sikkert bedre på snø.... men nei , nitroen var best
 
Vi har fremdelses emmaljunga edge duo, men den knirker noe så voldtsomt. Har smurt den mange ganger men tar ikke lenge, så det har blitt bhg vogn. å nå skal hun bli storesøster så vi kjøper nok en søskenvog.
Sikler veldig etter bugaboo dunkey..
 
Vi har fremdeles emmaljunga city cross, men må kjøpe en søskenvogn i tillegg.
 
Back
Topp