Hvilken vogn har dere nå, og er dere fornøyde?

Nissemor

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Vi har en emmaljunga mondial de Luxe. Har hatt bagdelen helt til nå, men i dag bytter vi til sportsdelen for å se om det er morsommere for junior :) hvilken vogn har dere og er dere fornøyde?
 
Har Tako Mille som jeg har hatt hele tiden og er fortsatt veldig fornøyd :)
 
Baby jogger city select. Er veldig fornøyd. Fungerer som enkelt vogn når jeg bare har med minsten. Når vi skal i bhg å hente storebror setter vi på et sete og vipps så er det en søskenvogn. Bretter sammen tar den utrolig lite plass i bagasjen
 
Vi har en Brio Go. Veldig fornøyd med den :) byttet til sportsdelen for en stund siden
 
Har emmaljung black symphony edge med classic understell..er veldig fornøyd med den. Veldig lett og god å trille
 
Noen som har prøvd babyzen yoyo 6+? Kan man bruke den som sentertrille også? Hvordan er komforten (for den lille)?
 
Noen som har prøvd babyzen yoyo 6+? Kan man bruke den som sentertrille også? Hvordan er komforten (for den lille)?

Har ikke byttet til 6+ enda, men har den første delen fortsatt. Og har brukt den masse på senter og på reiser :) Helt genial, og er skikkelig glad for at jeg kjøpte den :)
 
Har Emmaljunga Mondial duo og Babyjogger city Lite. Er kjempefornøyd med begge :)
 
Silver cross elegance og babyjogger vue. Veldig fornøyd med begge :) selv om sportsdelen på silver crossen ikke er så fin som bagen :)
 
Nettopp byttet til sportsdelen på emmaljunga edge duoen og har en babyjogger city elite, men lillegutt liker best city eliten så den som blir mest brukt med mindre vi skal på handletur på nærbutikken :p mer handleplass under duoen :p hehe
 
Mountain buggy urban jungle, kjempefornøyd med den :) akkurat bytta til sportsdelen og lillemann trivdes veldig godt oppi der :)
Bugaboo bee+, kjempefornøyd med
den og :D
Emmaljunga twin city cross, ikkje litt fornøyd! Heheh... Kjempetung å fæl... Så den skal byttes :p
 
Emmaljunga city cross og Babyjogger city mini. Er fornøyd med emmaljungaen, den er lett og god å trille. Men har enda ikke byttet til sportsdelen. City minien har vi ikke prøvd ute enda, kun en liten prøve tur i stua.
 
Vi har brio go;) vi og er veldig fornøyd med den. En kanon vpgn for oss som bor i bergen. Bylivet/tråkking på asfalt og mye regn lite snø fungerer utmerket til vognen;) den er lett å løfte inn i bilen, tar veldig liten plass og man kan ha sportsdelen begge deler:) vi har sportsdelen nå;)
 
Simo kombi er fornøyd. Litt tung når den skal inn og ut av bilen og tar litt plass men stødig vogn veier opp for det
 
Vi har fortsatt Simo Kombien og regner med å bruke den til vinteren igjen, men den har stått i kjelleren siden vi kjøpte den fantastiske babyjogger city mini GT. Super vogn!! Og like gode hjul som Simoen faktisk :)
 
Har emmaljunga edge duo og babyjogger city elite. Byttet til sportsdelen på emmaljungaen for en måneds tid siden, men syns fortsatt den er litt stor og klumpete. Men har ikke lyst å bytte til babyjoggeren helt ennå siden den er forovervendt...
 
(Fikk barn november 2014) Har Mountain Buggy urban jungle, hvor vi byttet til sportsdel i juni. Liker veldig godt kjørekomforten på MB, men liker ikke at den er forovervendt. Ønsker å se og prate med min datter... Så jeg har bestilt en Easywalker Mosey som er på vei i posten. Har også en babyzen yoyo 6+ til reise og kjøpesenter (begynte å bruke den i mai allerede, med en inovi L sittepute). Er veldig fornøyd med den!
 
Babyjogger city select

Emmaljunga Egde duo

Retro simo dypbag vogn

Er fornøyd med alle 3 til sitt bruk :p
 
Back
Topp