Hvilken vogn anbefales?

Jeg er også veldig fornøyd med Stokke Trailz. Brukt daglig i over 2 år, på all slags føre, og den er like fin. Virkelig solid og god vogn. Spesielt fin for oss som er ganske høye. Høy og god vogn. Går jo an å kjøpe brukt. Litt ulemper med at det ikke produseres reservedeler og sånt kanskje.

Vi er lave, og syns fortsatt det er så godt vogna er høy for ryggen

Hadde babyjobber city elite med første og det blir garantert den igjen. Jeg elsker å gå tur og gikk maaaange mil med den vogna i permisjonen. Utrolig grei å ha med på kjøpesenter ol. Stort pluss med lett og avtagbar bag som gjør det enkelt å ta med baby inn over alt. Liten plass i bilen og enkel å legge sammen. Gleder meg til å kjøpe ny :love7

Hadde babyjobber city elite med første og det blir garantert den igjen. Jeg elsker å gå tur og gikk maaaange mil med den vogna i permisjonen. Utrolig grei å ha med på kjøpesenter ol. Stort pluss med lett og avtagbar bag som gjør det enkelt å ta med baby inn over alt. Liten plass i bilen og enkel å legge sammen. Gleder meg til å kjøpe ny :love7

Med unntak av manglende mulighet for vendbart sele er denne vognen gull :)

Så bra! Hører at mange sier ar den er veldig knirkete, opplever du det?
Nei, ikke opplevd det med vår vogn, brukt den nesten hver dag i over 1 år nå☺️ Dekkene har måtte fylles med luft med jevne mellomrom, det er vel eneste «vedlikehold» vi har hatt med den. Lett å løfte inn og ut av bil, lett å trille. Lett å regulere ryggen i sittedelen. Og stor kallesje som skjermet godt for sola på sommeren.

Jeg har nettopp kjøp Emmaljunga NX90 da flere venninner skryter veldig av den :) jeg skulle ha ei vogn med 4 hjul hvor du kan låse fremhjulene når du triller ute i terrenget og ha svinghjul om du triller på asfalt eller innendørs :)

Jeg har den til 2019 gutten, sinnsykt fornøyd med vognen egentlig... Eneste som er veldig dumt er at han vokste så fort ut av bag delen og når vi bruker sportsdelen er hodet helt oppi kalesja, sånn har den vært 1 år ca..

S
Jeg har den til 2019 gutten, sinnsykt fornøyd med vognen egentlig... Eneste som er veldig dumt er at han vokste så fort ut av bag delen og når vi bruker sportsdelen er hodet helt oppi kalesja, sånn har den vært 1 år ca..
Stemmer det at denne vognen er ganske tung å trille?

Back
Topp