Hvilken vippestol

vi hadde to typer fisher price. heilt topp

Baby bjørn! Bruker den enda,vi!! Nå som lenestol[:D]

Babybjørn sin er dyr, men det er en av de tingene som faktisk er verdt prisen... 

Baby Bjørn.. BESTE kjøpet til snuppa... Ville aldri aldri aldri vært den foruten! Og i den vippestolen blir ikke barnet så passiv som i andre vippestoler fordi den responderer på barnets bevegelser. Sparker barnet med beina, vel så vipper stolen etter.

Jeg likte ikke babybjørn sin, så vi kjøpte en fra chicco og likte den godt[:)] Har også prøvd fisher price, og liker de også, veldig lik chicco egentlig.. 

vi har babybjörn, og begge barna våre har brukt den. Den er fantastisk, og barna roer seg veldig i den.
De hadde en test på vippestoler i FB for noen år siden: http://www.klikk.no/foreldre/article258677.ece

Helst ingen, men skal du først ha, så syns jeg det er viktigere at man kan regulere vinkelen mellom rygg og sete og velge om den skal gynge eller ikke enn å ha masse andre duppeditter på den. 

ORIGINAL: Inmari

Babybjørn sin er dyr, men det er en av de tingene som faktisk er verdt prisen... 

Helt enig!

ORIGINAL: Labambie

Baby Bjørn.. BESTE kjøpet til snuppa... Ville aldri aldri aldri vært den foruten! Og i den vippestolen blir ikke barnet så passiv som i andre vippestoler fordi den responderer på barnets bevegelser. Sparker barnet med beina, vel så vipper stolen etter.

[:)]

babybjørn! uten tvil, og så kjekk å klappe sammen for transport! Nicolai både sitter, sover og leker i sin.
genial stol!

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Labambie

[:)]

Jeg synes Babybjørn sin er best[:D] Den brukte vi flittig.. og helt frem til hun ble 2 år faktisk[:D]

Hadde Fischer Price Rainforest Bouncer. Veldig kjekk siden den hopper når barnet sparker, men den holder bare til 9 kg. Tassen vokste ut av den lenge før han kunne sitte, omtrent.[8|]

ORIGINAL: Inmari

Mac Laren har vi. God vippe/gyngefunksjon, kan legge ryggen ned på den, finnes med kallesj (eller hvordan det skrives), tar liten plass når man har klappet den sammen for frakt, ryggstøtte på den, hodestøtte, 5 punkts belte.

Hva har du tenkt å bruke den til? Skal barnet sitte lenge der i slengen? skal den brukes som en plass du kan legge den mens du steller deg? etc etc.

Kommer veldig ann på i hvilke tilstander den skal brukes.

Tror jeg ville hatt noe med underholdning dersom barnet skulle være i den mens jeg dusjet feks. Blir kjempestresset når ungen ligger på gulvet å hyler mens jeg dusjer, uansett hvor rask jeg enn er...'

Lånte en babybjørn engang, det var med den ene gangen, ungen bøyde seg framover i den, og holdt på å bikke framover, det er vist ikke skikkelig sikring i BB sin stol.Det var kun sånn man satte rumpa ned i, om du forstår, feste på sidene og et tøystykke mellom bena, ingenting for å holde ryggen nede for å unngå framfall.

Back
Topp