Hvilken vippestol?

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Hvilken vippestol har dere eller har dere planer om å kjøpe?

Vi har en fisher price med gyngestol, vibrering og bøyle etter minstemann. Kan brukes opp til 18 kg og regulere ryggen på.

Vi har baby bjørn og er superfornøyd :) vipper helt fantastisk, trenger bare lene foten lett på den!

Baby bjørn her også :-)

Har baby bjørn etter storesøster, elsker den, mest geniale vippestolen man kan få tak i;)..

Har ingen erfaring fra vippestol, så henger meg litt på denne...
Hadde ikke noe behov for vippestol sist, men hadde babysete til Stokke, så satt sammen ved måltider osv.
Behovet er kanskje litt større nå som én har en på 3 som også skal lekes med osv. ?
Skulle jeg kjøpt en i dag hadde det nok blitt baby Bjørn. Den jeg har hørt mest om. Men får se om behovet melder seg.

Vi har også baby bjørn! Veldig fornøyde med den :-)

Vi har kjøpt baby bjørn sin vippestol, har aldri prøvd den, men hørt mye bra om den så håper vi blir fornøyd :)

Baby Bjørn har vi kjøpt.

Vi har baby bjørn og :-) hadde den med storesøster og, var helt fabtastisk og ble kjempe masse brukt! :-)

Baby Bjørn her også, ingen kan måle seg med den, den er helt super!! :)

Har en super fra peg perego fra første jenta vår. Den ene leken er ødelagt, så håper på å finne en ny

Bra tilbud på BabyBjötn på Barnas hus nå så jeg.

Svært fornøyd med babybjørn da den er mest srabil av alle. Så skal kjøpe samme vi fikk låne til Liam for to pr sia ❤️

Back
Topp