Hvilken vinterdress?

mariak

Glad i forumet
Gutten min må ha en dress i str 80... Den blir nok ikke brukt så lenge, så jeg orker ikke legge så mye penger i den. Så nå lurer jeg på hva slags erfaringer dere har med de ulike merkene? Hvilken er best, og hva bør man styre unna (utdyp gjerne [:)])
Jeg tar ikke med Reima, Troll eller andre dyre dresser, vet de er kjempebra, men har rett og slett ikke råd... [:-]

Vi hadde en Stormberg høstdress i fjor som vi var KJEMPE fornøyd med. Den var like tett som regntøy. Og vi pakket bare på med ull under. Men ikke erfaring med vinterdressen derfra.

Slike småttiser sover mye av utetida så jeg hadde nok holdt meg til Reflex ettersom den er myk og god å bevege seg i. er jo ikke særlig vanntett den da så spørs hvor mye barnet ditt skal sitte direkte p åbakken i snø/slaps... Hadde evt tatt ei regnbukse over hvis h*n skal sitte i slaps

Takk for svar, ja, jeg har sett på Reflex sin, den ser veldig fin ut da (den med stjerner)

ORIGINAL: hildemor_84

Coop Friends sin[:)]

Den hadde jeg kjøpt, hadde den vært å få tak i her jeg bor...[:@] VIL ha coop hypermarked her... vel, kommer om et år da, jippi [:)]

ORIGINAL: nesco

Slike småttiser sover mye av utetida så jeg hadde nok holdt meg til Reflex ettersom den er myk og god å bevege seg i. er jo ikke særlig vanntett den da så spørs hvor mye barnet ditt skal sitte direkte p åbakken i snø/slaps... Hadde evt tatt ei regnbukse over hvis h*n skal sitte i slaps

Jeg har en Reflex vinterdress (tykk) til minstemann som er ett par år gammel, kjøpte den til eldstemann. Vi var ute i øs pøs regn i sted og han satte seg ned i sølepytter og var våt all-over på utsiden. Men HELT tørr og varm inni [;)]

bur på ein ikkje altfor stor plass med et ikkje alfor stort utvalg. Ville hatt coop sin, om vi hadde den butikken her[:@][:@]
Vi kjøpte lindex sin. Den kosta 699, noko eg syns er meir enn nok! [:-] Såg på ein test at den kom bra ut i en test. einaste var vel at den ikkje pusta so bra.

legger ved link til testen

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article504448.ece

Tusen takk for alle svar! [:)]

*dytt*

har vinterdressen fra europris. 300kr for vinterdress, fleecebukse og fleecegenser. Kjempefornøyd. Hadde samme ifjor[:D]

Jeg har kjøpt mohini baby dress fra cubus[:D] Kjempesøt og veldig god og varm! Siden snuppa enten er i bilstolen, vogn e.l. når hun er ute, synes jeg at den er varm er det viktigste! den kosta kun 299,- [:D]

Back
Topp