Hvilken vinterdress

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
skal jeg velge til jentene mine av: Skogstad, Name it og Reima, og hvorfor??

Er disse testet i noen test?

Name it kom hvertfall godt ut i test, og er ikke alt for dyr...

Jeg har veldig god erfaring med Reima. De er veldig gode, varme og behagelige å bevege seg i.[:)] Det eneste minuset med disse er at de ikke skal tørkes i tørkeskap..

ORIGINAL: Lillepooh

Name it kom hvertfall godt ut i test, og er ikke alt for dyr...

sign! Den har vi og er veldig fornøyd med den så langt [:D]

ORIGINAL: Snuppa1986

Jeg har veldig god erfaring med Reima. De er veldig gode, varme og behagelige å bevege seg i.[:)] Det eneste minuset med disse er at de ikke skal tørkes i tørkeskap..

Jo. Reimadressene kan tørker i tørkeskap[:)]

Selv elsker vi Reima. Brukt det i over 2 år no, og småen har aldri blitt våt[:)] Han hopper og bader i dammene[8D]
Har en Skogstad vårdress, og den er fryktelig stiv[&:] Ser at småen ikke får bevegd seg like mye i den som Reima vårdressen[8D]

Vi har kjøpt reima men er ikke brukt så mye enda.
I bhg jeg jobber i nå skryter de fælt av den da!
Sier at nesten hele tiden så er det de med reima dresser som er tørre.

Har hørt mye dårlig om reima, så har aldri kjøpt det selv..
Har kjøpt dress på lindex. Det bamsemerket. 600 kr og INGEN slitasje etter en hel vinter i bhg! Kjøpte samme dressen igjen i år!

Her i huset sverger vi til Reima! Fantastiske dresser- behagelige- lett for barna å bevege seg i- blir aldri våte og null slitasje, bortsett fra på strikken under foten, men man kan få med ekstra sånne fra butikken. Emilie brukte sin forrige i 2 år og den er like fin! Anbefaler de på det varmeste!

Har reima og skogstad, fornøyde med begge [:)]

Kjøpte en brun dress til gutten min igår

http://www.stormberg.no/no/Produkter/Barn/Barn1_7/Parkdresser/Snomyr-vattert-parkdress/

ORIGINAL: Gitte__

ORIGINAL: Snuppa1986

Jo. Reimadressene kan tørker i tørkeskap[:)]

Ååh? Da har jeg lært noe nytt[:D]
Da er det jo BARE positivt med Reima da[:D][:)]

Jeg har ikke så lang erfaring med bruk av vinterdress til min lille, men er veldig fornøyd med reima sin så langt ihvertfall- både passform, han holder seg varm og lite slitasje. Har hørt bare positivt om den fra andre også.

Vel, vi brukte Rima første året som eldstemann gikk i bhg., Veldig fornøyd, men etter d har vi brukt friends dressen, og den du kjøper på europris... ALDRI fått tilbakemelding om at hun har blitt våt i noen av de... Gidder ikke kjøpe reima når de er 2 år, men har kjøpt det til minstemann nå siden de er så lette å bevege seg i..... [:)]  Men han har også en Navigare vinterdress med Elias på.. Og den virker no også veldig grei.... 

REIMA!

2året på rad for oss, og det blir flere..[:D]

Fatter ikke de som kjøper "jalla" dresser på europris osv, barna blir SØKKVÅTE og ISKALDE etter kort tid.
( Erfaring fra arbeid i barnehage )

Name It er grei, endel stivere og rette i form enn Reima.
Stormberg er bedre enn Name It syns jeg, fordi den er mykere og "rundere" i formen.

( Skogstad suger i mine øyne )

Back
Topp