Hvilken vinterdress og hvorfor?

Reima sin, høy vannsøyle og god i bruk og billig.

Hummel!! :)
Kjøpte brukt, men så helt ubrukt ut. Etter 1 år med mye bruk (har bare 1 vinterdress om gangen) ser den fortsatt ubrukt ut! God og varm! Vannavstøtende stoff ytterst. Gode slitesterke strikker under sko. Og ikke minst - KJEMPEFINE!!
Har også hatt nordbjørn vi har vært fornøyd med.
Didrikson mindre fornøyd. Blir fort våt og dårlig strikk rundt foten nede, en borrelås. Tror det er migisi-modellen.

Didrikson er favoritt her, de er slitesterk, varme og fin passform.
I år prøver vi Bergans, rett og slett for å prøve noe nytt.
Har prøvd
Hufa,
Isbjørn
Friends Men ingen av de er jeg fornøyd med.

Har hatt fra Stormberg flere ganger og er egentlig veldig fornøyd me de. Har gått i arv til lillebror og har knapt sett brukt ut.

Vi solgte alle isbjørn dressene ettter endt sesong og de var for små, så ikke at de var brukt engang, fikk flere meldinger fra de som hadde kjøpt som lurte på om de virkelug var brukt.
Dyre å kjøpe men får igjen utrolig mye for de og dermed blir det ikke så dyrt likevel.
Min hadde kort rygg og lange bein og var veldig tynn så derfor passet den helt perfekt :)

Hadde jeg hatt små nå så hadde jeg nok prøvd bergans også

Vi er også super fornøyd med Isbjørn. Vår gutt er samme kroppsbygning som du beskriver :)

Jeg brukte reima til mine da de var små..
aner ikke hva som er på markedet nå..
synes reima var Ok. Litt vanskelig å få på votter da det er innerfor eller hva jeg skal kalle det.
Den er vannavvisende, men mine ble våte når de rullet i snøen..
hadde villet valgt en dress som var romslig, lett å ha på votter og dra arma over, og en som ikke er trang i halsen når barna gjerne har buff eller finlandshette under..

Vannsøyle er et av de viktigste kriteriene her, og slitestyrke. Jeg har alltid vært fornøyd med Reima, men etter å ha prøvd Didriksson i fjor har jeg en ny favoritt både når det gjelder å holde ungene varme og tørre, og hva slitestyrke angår :)

Er veldig fornøyd med Tiny Trolls of Norway. Og så tester vi Isbjørn til eldste i tillegg. Første dag på i dag :)

Back
Topp