Hvilken veske har du?

ORIGINAL: baby feb 10

Bruker stelleveska jeg.

Sign[:)] Må snart kjøpe meg en ny veske når jeg skal begynne å jobbe igjen[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg bruker lommene mine jeg[:D]

http://www.jimmychoo.com/day/skyl-/invt/103skylnas/

Jeg har nesten denne fra jimmy choo, bare i 09 modell. Vesken er lik i str og form, men jeg ikke mønster på min. Den er i helt sort, glatt skinn/sky.Eeeeeeelsker den!!! Den og loubotin skia mine (som bikkja spiste opp [:(]) er det dyreste jeg noen gang har kjøpt meg EVER.

Akkurat nå; denne som er en mellomting mellom nett og veske. Stor og god plass [:D].

For øyeblikket bruker eg ei lysebrun skinnveske frå Guess, finn ikkje bilde på nettet, og er for lat til å gå ned i gangen :)

Og så er eg forelska i http://www.mulberry.com/#/storefront/c5615/5624/category/

Har en svart veske, husker ikke merket, og en Burberry's stor lommebok. Den ble forresten nettopp byttet fra en stor Guess lommebok (elsk!)

Jeg har en svart veske fra Lycke som jeg er veldig glad i[:)]
Så ønsker jeg meg en Mulberry eller Marc Jacobs, har ikke bestemt meg enda [8D] *ønske seg til bursdag[:D]*

Har LV veske i den originale brun fargen, men lommeboka er burberry fake[8D] Sliter lommebøkene så fort ut[8|] Så de matcher ikke akkurat..

ORIGINAL: to*gull!

Akkurat nå; denne som er en mellomting mellom nett og veske. Stor og god plass [:D].

Den var kjempe fin,hvor har du kjøpt den?
Hvis eg kan spørre om det.

mine favoritter nå er ei stor LV veske og ED Hardy veska mi med gull mønster[:)]elsker vesker.[:D]

Har ei brun skinnveske fra Bjørn Borg, noen billigvesker fra HM ol. og ei større veske og lommebok av merket Vezzano som brukes når vi ska bort på helgetur f.eks [:)] Som bildet under, bare i sort.

ORIGINAL: to prinser

ORIGINAL: to*gull!

Den var kjempe fin,hvor har du kjøpt den?
Hvis eg kan spørre om det.

Så nå du hadde sent pm, svart deg der også. Sydd den selv [:)].

Akkurat nå har jeg en hvit Guess veske. Love it!

Jeg har masse vesker som jeg rullerer.. den jeg bruker nå er en sort Prada (eller skal jeg si Svada?[8D]) som jeg har kjøpt på loppemarked for 15 kr.

takk og eg har svart deg på pm.

Du er kjempe flink og den var kjempe fin/nydelig[;)]

Bytter litt på 3 hvite vesker fra hhv friis, guess og furla.
Så har jeg ei lyseblå veske og 2 sorte fra furla som jeg også liker veldig godt.
Og ei lilla fra coccinelle.

eeelsker vesker[:D]

Har en grå halvstor veske fra Esprit som jeg bruker mest. Veldig glad i vesker så har en del, men det er mest billige vesker fra H&M og Lindex.

Back
Topp