hvilken vei

Julimor82

Forelsket i forumet
Skal stikkpiller inn..?[8D]
Har hørt at de skal med den butte enden inn, men for meg så er det logisk at den skal med spisse enden inn..[8|]
Alt hva man lurer på[:D]
Saken er det at jeg skal gi en stikkpille etterpå[;)]

Den skal jo seff inn med den spisse enden inn!!!!!!!!!!!!!!
AU med butte enden..

er ikke det ganske opplagt koss ende som skal inn først? det må jo bli den enden som ikke e butt da... men den som er formet slik at det ikke skal gjøre vondt å sette den...

d e faktisk d samme
mange gir den m  "feil" enden først før då e d lettare at den glir inn å ikkje kommer ut ijænn

Har hørt fra de som har gjort det mange ganger, at om ungen bare trykker den ut igjen, så er det bedre med den butte enden inn...

Men de er jo laga for at den spissen skal føres inn først

Tro det eller ei: det er den butte enden som skal inn først.(Iallefall det vi lærte under studiet). Da irriterer det mindre nå den først er inne. Og alle stikkpiller er jo innsatt med fett, så det skal ikke være vondt å sette dem. [8D]

ORIGINAL: ¤Kine¤

Den skal jo seff inn med den spisse enden inn!!!!!!!!!!!!!!
AU med butte enden..

Derfor jeg lurer!
Høres jo ikke noe delig ut akuratt med butte enden inn[8|]
Men er så mange som sier det...[8|]
Satser på spisse enden inn da.

Dersom den blir satt med den butte enden først så er det jo enklere og presse den ut igjen siden da den spisse enden ligger utover vil jeg tro. når jeg har satt stikkpiller så har jeg putta den spisse enden inn først.

ORIGINAL: eaks

Tro det eller ei: det er den butte enden som skal inn først.(Iallefall det vi lærte under studiet). Da irriterer det mindre nå den først er inne. Og alle stikkpiller er jo innsatt med fett, så det skal ikke være vondt å sette dem. [8D]

Det skal ikke gjøre vondt å sette den inn med butte enden først?[:-]
Kanskje jeg skulle prøvd det..

Back
Topp