Hvilken vei...

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
...skal dorullen henge, og hvorfor?!:p Eller er du en av dem som ikke er så nøye på det?
Jeg har en virkelig trang til at dorullen skal henge riktig vei (med "flappen" UT, altså skal den løse enden ligge over, ikke under mot veggen!) samme hvor jeg er, så dersom den henger feil vei, så snur jeg den!:p Om det så er hos folk jeg aldri har vært hos før :p

...skal dorullen henge, og hvorfor?!:p Eller er du en av dem som ikke er så nøye på det?
Jeg har en virkelig trang til at dorullen skal henge riktig vei (med "flappen" UT, altså skal den løse enden ligge over, ikke under mot veggen!) samme hvor jeg er, så dersom den henger feil vei, så snur jeg den!:p Om det så er hos folk jeg aldri har vært hos før :p
Helt enig med deg!!

Jeg bryr meg ikke om hvilken vei dorullen henger, men mannen derimot..! Han mener den skal henge med flappen ut, må alltid bemerke og snu den hvis jeg har hengt den "feil" :p

Den skal henge utover, enklere å få tak i papiret da.

Helst rett ut, men vettu, jeg er så cool vettu, så plager meg ikke om den henger der på vranga heller :cool: Det gleder meg forøvrig at det kan irretere andre :P Spesielt svigermor!

Her er patenten, burde være fasiten på spørsmålet. :p
c3251707f89b5af6e15dcbd8d7d39fbb

Jeg bryr meg ikke om hvilken vei dorullen henger, men mannen derimot..! Han mener den skal henge med flappen ut, må alltid bemerke og snu den hvis jeg har hengt den "feil" :p
Enig med mannen din jeg, ass:p Jeg blir en smule irritert hvis gubben har hengt den feil vei her;)

Last edited:
Det er jo den riktige veien, så jeg skjønner ikke at dette egentlig er noe å diskutere ;p

Papiret skal ut, noe annet er bare helt ulogisk. Det er vanskeligere å få tak i det når papiret er mot veggen, og vanskeligere å rive av.

Helt samme her - snur den hos andre jeg og:p

Back
Topp