Hvilken vei ligger babyen??

Seteleie begge to på UL forrige torsdag, de har drevet og holdt på skikkelig inni der så er ikke sikker på om de sitter der og baksnakker meg fortsatt
 
Lå i tverrleie ved UL i dag, men surrer nå rundt enda! 31+5 i dag.
 
Tror hun er i seteleie enda...men skal på UL i dag, er 33+6. Synes hun sparker mest nedover enda, og ingenting oppover. Begynner å bli litt bekymret for om hun vil snu seg!
 
var på kontroll på mandag. Uke 33. Jordmor kunne ikke kjenne at hun hadde lagt seg med hodet ned. men det var fortsatt mye plass i livmor så det bekymret henne ikke. Neste kontroll uke 36+1 var det litt mer viktig om hun har hodet ned.
 
33+5 idag og i går når vi var til ultralyd hadde han snudd seg til seteleie. Så blir tilbake til kontroll på sykehus om 3 uker da.
 
Ligger med hode godt ned, uke 31+4 :)
 
Ligger endelig med hode ned i dag 33+4 :-D har vært seteleie og tverleie fram til i dag
 
Veldig spent før ultralydkontroll i morgen:) kjennes litt annerledes enn før, mer press på blæra bl.a.
Han har ligget med hodet ned de gangene vi har sjekket til nå. 32+5 i dag.
 
33+4. Hun ligger med hodet ned, har gjort det i noen uker nå :)
 
Jeg var på kontroll på fredag som var. Da lå han i hodeleie, men litt skevt. Akkurat uke 32+0. Men nå lurer jeg på om han kanskje holder på å snu seg igjen, for jeg kjenner hikking mer sidene nå. Hadde håpet at han ville holde seg i hodeleie nå.
 
Var hodet ned på onsdag og ja:) begynner å anta at han har lagt seg til rette der:p 33+0 i dag.
 
Har vært med hode ned nesten hele veien men siste uka tror jeg han har turnet en god del for plutselig kjenner jeg hikke oppe istedenfor nede i bekkenet som vanlig... For så å kjenne det nede igjen noen timer senere. Mye liv men har alltid ligget ned frem til nylig, nå er han mer all over the place kjennes det ut som
 
Min ligger forsatt helst på tvers eller litt på skrå. Håper han snur seg snart. Er ikke alltid like behagelig å ha han sånn :p
 
Back
Topp