Stubben Forelsket i forumet 29 Des 2012 #21 Er utdannet førskolelærer og jobber som ped.leder/daglig leder, og trives med det
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 29 Des 2012 #22 Jeg jobber som dokumentasjons controller i olje/engineering.
idagulliksen Andre møte med forumet 30 Des 2012 #23 Jeg er utdannet førskolelærer, og jobber som pedagogisk leder i en barnehage. Forloveden er markedssjef i et finansselskap, og vi stortrives begge to!
Jeg er utdannet førskolelærer, og jobber som pedagogisk leder i en barnehage. Forloveden er markedssjef i et finansselskap, og vi stortrives begge to!
S solstreif Glad i forumet 30 Des 2012 #24 jobber og utdannet som hjelpepleier. jobber på alders og demens avdeling på sykehjem. er vist en del av oss her
jobber og utdannet som hjelpepleier. jobber på alders og demens avdeling på sykehjem. er vist en del av oss her
jenta087 Flørter med forumet 30 Des 2012 #25 Utdanna Apotektekniker Jobba som budbil sjåfør de siste 4 åra, men begynte som montør i september