Hvilken utdannelse og jobb har dere?

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Selv tok eg først hjelpepleien, og deretter utdannet eg meg til sykepleier og videreutdanning :) Jobber på dement avdeling på et omsorgssenter her i byn :)

Utdannet deleekspeditør, sitter i kundemottak/delelager hos bilforhandler/bilverksted :)

Utdannet fagoperatør i næringsmiddelindustrien, men ble lei og tok lærerutdanning. Jobber som lærer på barneskole nå. :)

Utdannet fagoperatør i næringsmiddelindustrien, men ble lei og tok lærerutdanning. Jobber som lærer på barneskole nå. :)
Hvilken skole har du da? Industriell næringsmiddelproduksjon? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Har en mastergrad innen arb med mennesker (mulig avslørende å skrive hva), og jobber med barn 2-5 år med spesielle behov :-)

Er utdannet førskolelærer, tok videreutdanning i spesialpedagogikk i fjor. Jobber som støttepedagog i barnehage, over nyttår tar jeg også over rollen som pedagogisk leder da hun som er det nå går ut i sv.permisjon. Blir en del å ta fatt i da, lurer på hvordan enhetsleder da blir å takle nyheten om min graviditet

ja, industriell næringsmiddelproduksjon fra vgs og så to år i lære for å få fagbrev.

Da har jeg det samme som deg ;)Nå tar jeg videreutdanning på teknisk fagskole, så jeg kan komme meg innen olje og gass i tillegg:)

Utdannet som hjelpepleier og jobber på sykehjem (dement avd)

.

Jeg er utdannet Hjelpepleier å jobber på et alders og sykehjem :) (dement avd og ved somatisk avd)

Da har jeg det samme som deg ;)Nå tar jeg videreutdanning på teknisk fagskole, så jeg kan komme meg innen olje og gass i tillegg:)

stilig! Er ikke mange som har den utdannelsen. Jeg lurte litt på å studere på næringmiddelteknisk i Trøndelag, men fant ut at læreryrket passet med mye bedre. Angrer ikke på det valget! Lykke til med videreutdanning!

Back
Topp