Hvilken uke?

16. (15 + 3 fullgåtte uker)..

..men når det er sagt så står det ikke slik i den boken jeg fikk hos legen. :shifty:

Da er en i uke 16

Jeg sier og 16 da :)

Jeg tenker på det at når man var 0+3, da va man i sin første uke, dvs uke 1, det finnes jo ikke uke 0 :)

Det er litt forskjellig, noen teller med en uke 0 og noen starter på 1. Ser at bv appen og nhi starter på uke 0, mens gravid og baby og pregnancy+ starter på uke 1. Er ikke noen fasit :)

Da sier jeg 15+3 til de som kan å telle uker og dager. Litt over 15 uker sier jeg til dem som ikke kan seg på det, og da får jeg som regel spørsmålet "hvor mange måneder vil det si da??"

Det er litt forskjellig, noen teller med en uke 0 og noen starter på 1. Ser at bv appen og nhi starter på uke 0, mens gravid og baby og pregnancy+ starter på uke 1. Er ikke noen fasit :)
Det er nå rart egentlig at dem ikke kan bli enig om "hva som er rett"! :o samme med trimesterne liksom

Jeg sier at jeg er i uke 15 da :)

Jeg sier også uke 15 :)

Nå når jeg er 16+2 sier jeg at jeg er 16 uker. Det sier legen og jormoren min også :)

Av en eller annen grunn sier jeg som regel uke 15 hvis jeg er mellom 14+4 og 15+3 og sier uke 16 hvis jeg tilsvarende 15+4 til 16+3 :p tar liksom den uka det nærmest er. Haha... ikke enkelt det her :p

Av en eller annen grunn sier jeg som regel uke 15 hvis jeg er mellom 14+4 og 15+3 og sier uke 16 hvis jeg tilsvarende 15+4 til 16+3 :p tar liksom den uka det nærmest er. Haha... ikke enkelt det her :p

Er som meg det - hehe

Back
Topp